Zatímco pohybové ovládání prý nebylo problém a do hry skvěle zapadlo, slabší grafický potenciál konzole byl větší oříšek.
„Bylo nám řečeno, že pokud chceme remake hry, budeme muset audiovizuál alespoň částečně přizpůsobit dnešním možnostem,“ uvedl Oster.
„I kvůli tomu jsme se rozhodli pro Wii, jež skýtalo možnost zůstat maximálně věrni originálnímu ztvárnění. Museli jsme nicméně provést pár úprav, včetně odstřelení stínů postav, abychom získali stabilní počet snímků.“
Nejhorší ovšem podle Trenta bylo zmenšit hru z původních 280 MB na nějakých 40. „Po pár testech nám bylo jasné, že to nebude nic jednoduchého.“
„Postupně jsme ale překopali systém ukládání herních dat i jednotlivé datové struktury, načež jsme začali experimentovat s kompresí.“
I tak nicméně musela ze hry ven část obsahu, stejně jako kus herního soudntracku.
Aby to nakonec nevypadalo stejně, blbé wii
Aha, tak to som nevedel, ale to je chyba takúto hru nevydat v krabicovej verzii
RUDY: MDK2 na Wii nevyslo v krabicove verzi, nybrz pouze online. A WiiWare ma pro hry velikostni limit. Stejne jako XBLA a PSN.
Čo to je za nezmyselne úvahy? Tak to mali dat na dva disky a bol by pokoj. Na jednom by bola hra, na druhom iba spolovice a druhú polovicu mohli tvorit bonusi ako to robyli. To sme v 21. storočí? Hra stará 16rokov a oni majú problém je vtesnat na disk. To je k smiechu
