Informační embargo stále platí, ale jeden zahraniční novinář asi příliš horlivě slavil vypuštění debutových informací o prvním „datadisku“ k největšímu strategickému trháku minulého roku a omylem publikoval teaser na netrpělivě očekávaný Heart of the Swarm o několik dnů dříve. Chyba sice byla bleskově napravena, ale komunita okolo Blizzardu už stihla téměř padesáti vteřinové video ukořistit a umístit na Youtube.
Kvalita sice není z nejlepších, ale stále se jedná o první přesvědčivý důkaz toho, že zergské masy se nezadržitelně (ne, žádný antivirus vám nepomůže) blíží na naše počítače a kdo ví, třeba se tentokráte dostaví i Lurker.
FOR THE SWARM, FOR THE KERRIGAN AND FOR THE LURKER.
Já jsme vážně myslel, že v recenzi bylo napsáno, že jste dostali dvě speciálky a oba jste je rozbalovali. To mně přivedlo na myšlenku, že jste to psali dva. Každopádně novou DOTU ti vážně přebrat nehodlám, pač Starcraft DOTA mně sice bavila a stejně tak všechny customky s podobným tématem, ale nijak extra to nemusím. Uvidíme kdo nejnovější kousek z tohohle universa dostane, zatím je na to dost brzo .
Amahara: Wings of Liberty jsem recenzoval já osobně, akorát jsem recenzi rozdělil na 2 části (singleplayer a multiplayer si zaslouží separátní hodnocení) , takže to vypadá, že to psali 2 lidé. Když po tom ale tak toužíš, s radostí ti to přenechám, pokud mi teda náhodou nehodláš přebrat Dotu 2
Wolfe uvidíme co z toho bude, třeba nás nakonec Miky oba pošle do háje a bude si to recenzovat sám .
Amahara, vidím to spíše naopak s tím blogem.
JakERe lae no tak? Snad bys mi nepřál jen to nejhorší.
Pokud se nepletu, tak na Wings of Liberty měli to štěstí dva recenzenti, tak se na mně třeba usměje štěstí a budu moc recenzovat taky, ale v nejhorším udělám zpětně recku na blog no .
Tak jsem zvědavý, kdo bude mít lepší recenzi. Jestli Ty nebo Wolf.
Jakere tohle musím mít a recenzovat to, kvůli téhle hře si vezmu i volno ve škole .
To vypadá perfektně. Tohle se nesmí dostat do rukou Wolfovi.
To je sice pravda, ale Blizzard na tohle nikdy moc nehrál. Oni ale určitě vymyslí nějakou šílenost, kvůli které si to koupí i progameři. Rozhodně to ale nemůžou rozdělit tím způsobem, tkerý tady navrhujete, pač by se vám najednou progaming rozdělil do třech samostatných her. Někdo by raději hrál Wings of Liberty a někomu by zase vyhovovalo pařit zergy. Lze totiž předpokládat, že v tomhle datadisku se na bojišti objeví nové jednotky i schopnosti a hra se díky tomu rozjede zase jiným směrem .
Amhara ale pokud by přidali jednotky do mp v patchi jak ve wow, tak by byl blizz sam proti sobě protože pak by hodně lidí kteří hrajou jen MP/programeři neměli důvod ten datadisk kupovat. . No nechme se překvapit, oni to nějak vymyslej
Nejlogičtější řešení je odpojit MPčko od singlu. Do singlu přijdou případné nové jednotky (a zase se bude rok vyvažovat bitevní pole) a hráč za své peníze dostane další brutální kampaň a hromadu challenge záležitostí. Battle-net to ale neovlivní a pojede se normálně dál .
No podle mně se promítne do HotS třeba to jestli jste zabili Toshe a Hansnovou A vlastně až nainstalujete tak se vám na ploše neobjeví nová ikona ale normál zapnete hru a jenom dáte Continue a začne Heart of the Swarm
Podle mě to bude stand-alone a člověk hrající WoL si nezahraje s člověkem hrajícím HotS. To je asi nejlogičtější řešení.
Ještě , že to neoznačili jako DLC