David Gaider, hlavní designer Dragon Age II v BioWare, na oficiálním fóru odpovídal na otázky a zároveň se v jedné odpovědi přiznal, že musejí v budoucnu zlepšit přístup k vývoji her.
„Jsem si plně vědom nedostatků, které zmiňujete, včetně opakujících se úrovní, nové vlny nepřátel, nedostatky v příběhu nebo význam volby. Všechny problémy si poznamenáme a důkladně prozkoumáme. Nejen mě, ale také dalším členům týmu, pomohou v budoucích plánech.“
„Nejen, že jsem si vědom obav a nedostatků, ale zároveň souhlasím s tím, že určité aspekty DA 2 musíme v budoucích dílech zlepšit. A to je právě náš záměr,“ nechal se slyšet Gaider.
Následoval ještě menší dodatek: „Příběh Hawka byl odklon od obvyklého příběhu. Hodně se liší, při jeho vytváření a zároveň při vývoji samotné hry jsme se toho hodně nového naučili. Někdy z toho, co fungovalo, ještě více však z toho, co nebylo takého, jaké jsme doufali. Osobně doufám, že v budoucnu změníme svůj přístup a zároveň budeme naslouchat vašim obavám a názorům.“
To jsou hodní že to přiznali
) ) xD
Nemozem povedat, ze to bola priserna hra, no cely cas som mal podobny pocit ako pri druhej Mafii. Stale sa mi prehanalo hlavou "Pane boze, tolko nevyuziteho potencialu! ". Som si isty, ze dovodom bolo rychle zbuchanie hry, preto aj vitam odlozenie tretieho ME. A dufam, ze nasi majstri interaktivneho zazitku BioWare zistili, ze ani oni si nemozu dovolit vsetko.
Dalej im zachovavam priazen, drzim palce a stale su spolu s CD Projekt Red moje studia nr. 1.
Trololol: Tak to jsem asi hrál jinou hru, protože nic z tvých poznatků sem nezažil, akorát přiznám, že ke konci se mi načítala obrazovka mezi přepínáním charakterů. Hra mě chytla, nebylo to pořád to samé a ikdyž byly místy stejné lokace, stejně to bylo lepší než těžení v ME2… A ano hrál jsem 1. díl i datadisk.

Říká někdo, kdo se jmenuje Trololol …
mě se ta hra líbila … 1 mě nechytla, ale tohle mě prostě bavilo – myslím příběhově a tou hratelností, jediný nedostatek byl opakování úrovní.
bionicD: Dať takejto hre 8/10 by dal len troll. Veľmi zlé animácie, bugy a nehovorím o kamere. Sakra, to už fakt nevyjde poriadna hra ?
Hra se mi hodně líbila, až na ten příběh u konce, celý act 3 se mi zdál useknutý a dodělaný rychle před vydáním. Jinak za mě 8/10
no doufejme ze se to zlepsi
pre mna fail hra, jednotka je jedna z mala hier ktore som presiel viac krat a pri tejto som v tretine prosil aby to skoncilo. Som to dohral len kvoli savom do tretieho dielu. Aj tie boje ktore ma na zaciatku dost oslovili tak ma neskor nebavili lebo napr u maga az na ohnive a jedno mrazive kuzlo su nulove alebo otrasne animacie a kuziel a talentov menej nez v prvom dieli a to neberem do uvahy ani datac
Uznali brzo. .
Icewind : Asi jsi mě nepochopil, já jen, že je jedno jaký měl nick nebo kdo to byl, ptže tahle aféra se v očích velké většiny nese jako iniciativa Bioware, ale na tom už nezáleží.
Jinak nechci aby to vyznělo že je DA2 výborná hra (není) , ale nadprůměrná 6-7/10 to ano a některé příšpěvky a názory na tu hru jsou prostě absolutne mimo.
Marigold: No podle mě to není jedno. To je jako kdybych si dal nick Sony a pak dejme tomu GoW3 dal 0/10 a Sony všichni najednou odsouděj? Myslím že ne, toto se akorát svezlo na hate vlně k DA2 a jeden nejmenovaný server z toho udělal obrovskou aféru, tot vše k tomu
při porovnání obou dílů DA je prostě vidět, jak moc velký rozdíl dělá doba vývoje
Icewind : To je jedno, každopádně tím poškodil Bioware a všichni ukazují právě na ně.
HALF-LIFEBLAZEN: to u zaklínače 0/10 je jen velká nafoukla bublina a kravina. Proč by si někdo z bioware dal na metacritic nick Bioware a pak by tam dal to hodnocení? Tak hloupí asi fakt nebudou, spíš to byl nějaký Bioware fanboy