„Rozhodli jsme se pro kooperativní multiplayer, protože jsme měli pocit, že hře bude více sedět,“ řekl vedoucí designér David Abzug v rozhovoru pro Beefjack.
„Máme Nano Forge, který hráčům propůjčuje různé schopnosti a síly. Například je tu Impact, první schopnost, která zhazuje nepřátele na zem a dokáže rozdrtit nejbližší stěnu. Jak postupujete dále, odemykáte nové schopnosti. Shockwave zvedne nepřátele do vzduchu a na několik vteřin je uvede do stáze, Shell kolem vás vytvoří ochranný štít a spolyká veškeré útoky.“
„Nyní si představte tyto schopnosti v týmu. Shell využije jeden z hráčů, kolem kterého se seběhnout všichni ostatní pro krytí. Shockwave uvede nepřátele do stáze a naše komando je na místě rozstřílí. Impact rozhází všechny vojáky, kteří se k naší skupince dostanou příliš blízko. Vše tu zkrátka funguje mnohem lépe ve spolupráci s ostatními,“ pokračoval Abzug.
V jednom z dalších rozhovorů pro Videogamer Abzug prozradil, že bychom v dalších dílech mohli najít obsah generovaný uživateli. Do Armageddonu se tato vlastnost nedostala kvůli nedostatku času, příští díly už by ji ale mít měly.
Red Faction: Armageddon vychází v Evropě příští pátek pro PC, PS3 a Xbox360.
já sem zvědav jaké to bude
*Pardon, samozřejmě jsem chtěl říct "_ADNATS_" (někteří lidé jsou na komolení své přezdívky hákliví ) .
_ADNARS_ : Absolutně nemám ponětí, jestli to byl jen překlep, jestli vážně tak špatně čteš nebo jestli to myslíš úplně jinak. Každopádně článek neříká nic o tom, že by multiplayer v Red Faction: Armageddon nebyl "kompletní". KOMPETITIVNÍM jsou myšleny vzájemná utkání hráčů proti sobě. A neboj, z osobních zkušeností můžu říct, že někdy vůbec není na škodu, pokud je multiplayer pouze KOOPERATIVNÍ. A proč? Podívej se na recenzi Portalu 2 …
to je skoda ze ten multiplayer neni kompletní