Něco jsme již nedávno nastínili v preview ale prvotní informace nyní dostávají mnohem zřetelnější obrysy. Například jsme se dozvěděli, že odklon od prvních dílů je mnohem větší, než se čekalo.
Ridge Racer: Unbounded se daleko více podobá třeba Split/Second nebo Burnoutu. Tedy než na driftování se bude hlavní důraz klást na efektní frenetické závody v betonové džungli a velkou míru destrukce po vzoru Split/Second.
Navíc jsme se dozvěděli, že jízdní model a veškeré chování automobilů ale také prostředí bude oproti prvotnímu očekávání čistě arkádové. Jestli je to dobře si už každý musí přebrat sám.
Taktéž Laakso potvrdil drastické omezení HUD na absolutní minimum a zavedení služby podobné autologu.
„Need for Speed Shift 2: Unleashed byl v mnoha ohledech zajímavou hrou, ale tím hlavním co nás zaujalo, byl systém Autolog. Dnešní hráči prostě vyžadují něco na víc a přesně to jim dáme i my!“
Teď už chybí jen pořádný gameplay a všichni fanoušci masivní destrukce v arkádovém kabátku mohou začít slavit.
jsem zvědav autoři jak S/S i Blur byli rozpuštěni a tohle vypadá taky zajímavě obvzášť když na tom dělají autoří FlatOutu. Jenom nechápu co všichni mají s tím autologem a podobnýma blbinama
Já měl za to, že vývojáři ze začátku tvrdili, že se Unboudn vrátí k původním Ridgerům. A teď že to půjde úplně jiným směrem? Tak se už rzhodněte. Ale což, tahle hra není pro mě. Arkády nevyžaduji.
Jsem zvědav