„V současné době se snažíme vymyslet, jak správně uchopit druhý díl,“ uvedl Gibeau pro GTTV. „Milujeme tuhle značku, lidé z EA DICE odvedli kus pořádné práce.“
Když se pak Franka přítomní zeptali, zda-li si gamesa potýká s Frostbite 2 odvětil prostě: „Určitě se tohoto spojení dočkáte, tím jsem si jitý.“
Původní Mirror's Edge vyšlo v roce 2008 a i přesto, že se mu v recenzích dařilo, prodejně zklamalo a Electronic Arts na čas pozdrželo práce na pokračování.
No, EA jednou nekecalo.
Taky aby ten engine nevyužili. Je to přeci jejich klenot – stejně jako Mirrors Edge.
Me je to jedno na jakym enginu to bude ja proste jen chci aby uz vysla 2
A tak to má být. Každý větší vydavatel by měl mít vlastní engine na kterém bude stavět většinu svých titulů. Bethesda má IDtech Ubisoft často využívá Unreal a EA má CryEngine a snad (bude mít) Frosbite 2. Docela dobře nechápu proč si každé studio musí programovat engina na hru která bude sama o sobě průměrná a kvůli vlastnímu enginu bude pekelně drahá viz. Hydrophobia skvělí vodní engine který byl použit v takto průměrné a neodladěné hře.
Frosbite 2 vs Cry Engine 3 ? ? Souboj titánů
Pokud bude na Frostu 2 tak to bude hodně dobré
Docik : Beriem a netvrdil som, že je horší ako iné, skôr naopak. Len som naznačil, že záujem EA neprekvapuje. Inak s tým dobýjaním filmového priemyslu by som nebol taký optimista.
mrtě zajímaví to asi bude mrtě
Bela: tak není to jen o penězích, dyť se musí nechat, že vše na Frostbite enginu vypadá vážně dobře. Nové NFS na mě udělali snad ještě větší dojem, než BF3
Mě je to úplně jedno na čem to pojede, hlavně že ho udělaj a doufám že bude aspoň tak dobréj jak jednička
EA dalo a dáva ťažké prachy na vývoj Frostbitu, preto naňho napojené štúdiá, teda aj Digital Illusions, ho budú v rámci možností preferovať.
Už to jede. Frostite 2 se stane vlajkovou lodí studií pod EA, zatímco Cry engine 3 bude úspěšně dobívat filmový průmysl. EA jede .