„Máme více než 300 km silnic v Need for Speed: The Run,“ prozradil výkonný producent Jason DeLong. „S Frostbite 2 enginem jsme byli schopni vytvořit třikrát více silnic, než tomu bylo v předešlých dílech NFS.“
Velkou roli v těchto možnostech bude hrát příběh, hra je totiž na něj silně zaměřena, a tak nebudeme moci volně jezdit po městě. Nebude to škoda?
Pro více informací navštivte náš speciál Co prozatím víme o NFS: The Run.
nemužu se dočkat až to vyjde
Grafika je sice hrozná ale to přisuzuju tomu že to jede na konzoli
Jsem na to zvědavej. Pro mě je Hot Pursuit zatím nejlepší.
Grafika je hrozná
No ja se uprime tesim , vypada to moc pekne a asi se u toho budeme pekne potit
Tak to je báječné. Miluji dlouhé hry které neotočím za den či dva
Zahulíme uvídime 3
No jsem zvědav jak to bude vypadat. To provedení závodů atd.
To jako spojujou ovládání Split Secondu s NFS promíchaný s prvkama z Mirror’s edge … ? Jak si do toho pak můžou sakra dovolit dát do takový hry mačkání tlačítek podle toho jaký se na objeví. . No je to ujetý ale špatný to bejt nemusí.
doufam ze to bude lepsi nez na videu
vypadá to dobře
Pokud bude příběh dostatečně dlouhý, akce nebude po určité době ztrácet tempo a přetékat klišovitostí, myslím že by to mohlo mít úspěch (u hráčů, ne na tržbách) . Pakliže ještě přidají našlápnutý MP s nějakými nekonvenčními módy, máme se na co těšit.
Teď jde o to, aby silnice byli naplněny akcí, atmosférou, zábavou a špetkou toho, co máme na NfS tolik rádi.
Bylo by úplně jedno, že mají tolik stovek kilometrů silnic když hra bude nudná a nezáživná. Upřímně ale doufám, že to se nestane.
Nahodou mě se to libi konečně nějaka změna
Nestojím o to jezdit volně po městě…takže to bude to poslední co mi bude na této hře vadit