Herní svět chystaného pokračování série Far Cry má prý být desetkrát větší, než africká savana ve druhém dílu, pokud můžeme věřit designérovi Ubisoftu Jasonu Vandenberghovi. Ten řekl v rozhovoru pro Edge, že chce tým přeskočit laťku dvojky ve všech směrech.
„Podívejte se na rozsah a velikost prvních dvou dílů, a pak to vynásobte deseti,“ řekl Vandenberghe. „My ale jdeme ještě dál. Nechceme pouze velké prostranství, chceme to mít živé a reálné, aby po celé ploše bylo něco k vidění a zkoušení. To je klíč ke kvalitnímu zážitku v otevřeném světě. Vždycky jsme se ptali sami sebe: ‚kdyby tu nebyl nikdo, do koho bychom stříleli, byla by to pořád sranda?‘. A tím jsme se řídili.“
Jason také dodal, že budou hráči často čelit těžkým morálním rozhodnutím. „Nemáme tu jednoduchý boj dobra se zlem. Nemyslím, že by to bylo zajímavé. Chci hráčům předchodit intenzivní situace, jejich řešení by všichni raději nechali na někom jiném.“
Už z ukázky a našeho speciálu jste měli možnost pochopit, že se Far Cry 3 od svého předchůdce v mnohém distancuje a vrací se k počátkům série, které byly tak úspěšné. Vandenberghe má ale dle všeho dobrou představu o tom, kam se má série ubírat.
„Ve svém základu je Far Cry příběh někoho, kdo má jeden jednoduchý úkol a pak se něco pos*re, takže je z něj nakonec hrdina. O tom by to mělo být.“
JakER : V podstate pravý opak
Bela: V podstatě si řekl to samé co já.
JakER : živé a reálne priestranstvo je len kulisa hry. To o čom hovorí menovaný pán je FORMA (nasekajú viac opíc a chát) a ja hovorím o OBSAHU, teda o questoch a deji. Veľkosť mapy bez kvalitných questov a deja smrdí stereotypom a nudou.
Bela: "Podívejte se na rozsah a velikost prvních dvou dílů, a pak to vynásobte deseti…Nechceme pouze velké prostranství, chceme to mít živé a reálné, aby po celé ploše bylo něco k vidění a zkoušení. " – Zde se nepřímo mluví o rozsahu obsahu hry. Nikoliv o mapě, jak se na první pohled může zdát. Ano, mapa je též zmíněná. Ale konverzace se nese spíše v duchu náplně té velké plochy.
JakER : Herní svet je mapa – prostredie v ktorom sa hra odohráva. O možnostiach hry nepadlo zo strany Ubíkov ani slovo. Tá hra bude buď dobrý priemer, alebo prepadák.
Honzas : Jednotka bola úžasná so špičkovou AI. Dvojku pochovali hlúpe questy a otrasný respawn.
Vývojáři velkou hrou asi nemysleli mapu, nýbrž možnosti. Za to jsem rád.
ovšem jak na jakou hru, třeba u AC tam dávaj pořád nový a nový věci a příběh je geniální. Nebo třeba nové Ghost Recon… Far Cry není tak dobré, ale dalo se to hrát, a trojka vypadá nadějně…
No dvojka nápaditosťou questov veľmi neoplývala. Zápletka pripomína trable Jacka Carvera v jednotke, mám obavy, že Ubíkom dochádza invencia.
podle mně ne… protože kdyby jsi využíval heli tak se z ostrova dostaneš hned—-
Hlavně, aby tam bylo co dělat. K čemu mi bude velká mapa s velkou nudou.
Nová doba! Místo zkracování je zvětšování. To je krásný, jak namazaný kozy olejem ale taky záleží na tom čím nám ten veeeelkej krajíc chleba namažou! Doufám že ne sádlem, toš já sádlo nerad. Ale masakr a tvrdej příběh a velkolepé výbuchy a letání na čom to jen de, klidně i racka osedlat to bude pak ono! ! ! !
Pokud bude třetí díl alespoň na stejné urovni, jako byl ten první, tak se dá označit jako povedený. A pokud má být 10x větší, tak to potěž pánbůh Doufám, že to nespackají jako druhý díl. .
10x větší jo jo jo Mám rád dlouhé hry a Far Cry je dobrá hra. Už se těším moc
Achjo, to bude zase stejná blbá obíhačka jako dvojka… Jestli někdo chce udělat kvalitní otevřený svět, tak ať se podívá na fallout. NV. Má menší rozlohu, než třeba jeho předchůdce, zato je ale přeplněný k prasknutí různými kvalitně zpracovanými lokacemi, kdy téměř každá má svůj význam a dá se v ní něco dělat
haleluja! ! ! ! 10x…jsem v neby! ! !