Šéf studia Ken Levine osvětlil detaily práce, kterou museli vývojáři podstoupit u Unreal 3 enginu, který nejnovější BioShock pohání. Jednou z inovací je téměř kompletně předělaný model osvětlení.
„Je to middleware, ale velmi schopný middleware,“ řekl Levine v rozhovoru pro Nowgamer. „Pokud se spolehnete pouze na to, co vám nabízí, zajímavý zážitek z toho nevytlačíte. Opravdu si jej musíte upravit k obrazu svému.“
A přetváření enginu pro ideální využití ve hře rozhodně nebylo nic jednoduchého. Dle Levina dal tvůrcům engine spoustu „omáčky“, když ale přišla řada na AI, nenabídl nic. To samé se týkalo i modelu renderu a osvětlení, který si tým musel vytvořit vlastní.
„Možnost vytvořit létající město na pouhých základech enginu vůbec není realistické. Není totiž navržen pro veškerou tu geometrii, co vám létá do cesty. Takže náš kouzelník Richard Jobling se opravdu vytáhl a vytvořil skvělé věcičky, které to umožnily,“ dodal.
BioShock Infinite rozhodně patří mezi zářivé hity příštího roku a každý nový záběr nás v tom jen utvrzuje. Ostatně, stačí se podívat na E3 prezentaci a pochybnosti rázem opadají.
Dotar: Co máš s Crysis?
okay ale co by si chcel … kazda hra nemoze byt crysis
Marc Cold: To vůbec není pravda, já jsem neřekl, že se mi hra graficky nelíbí. Dotard: Já proti grafice nemám vůbec nic, tak se prosimtě uklidni. Já jen říkám, že to neni extra třída. To neznamená, že se mi to nelíbí. Právě naopak, celý styl hry se mi po umělecké stránce velmi líbí. Tak se taky hoď do klidu.
Ne len JakER vobec nevie o com keca.
Aj s cryenginom 4 lol ti mozu spravit hru co vyzera jak Team Fortress 2 alebo Borderlands … ide o tom aky art styl sa k tej hre hodi.
Pokial vies pribeh Bioshocku tak uvidis ze ta grafika tam sedi … si neviem predstavit zo super realnymi modelmi postav
Mě se taky grafika moc líbí. Asi se mu líbí jenom CE3.
JakER co ty trepes ? kazdy druhy tvoj koment je hovadina … sak praveze graficky to je nadherne! Skus rozoznat rozdiel medzi grafikou a umeleckym stylom.
Ono to vyzera kreslene schvalne rovnako ako Borderlands pretoze to tym hram sedi …
to já si zase myslim, že právě vizualní zpracování bude jeden z trumfů. Mě se strašně líbí jak je to udělaný… navíc bych vůbec neřekl, že to pohání Unreal Engine 3. Na to, že je to 5 let starej engine je to naprostá paráda.
Po grafické stránce to není sice nic extra, ale ta hr anás dostane jinými trumfy. Důležité je, že je hra plná atmosféry.