Aktualizace: Podívejte se na první gameplay záběry:
Původní zpráva
Hlavním úkolem pokračování bude především nabídnout mnohem bohatší a různorodější zážitek. Jak přesně? Toho hodlá studio docílit hlavně větším příklonem k RPG sféře, která hru obohatí o obírání mrtvol nepřátel, nepovinné questy a celý systéme soubojů.
Šéf THQ Danny Bilson předpokládá až dvakrát vyšší prodeje, než u prvního dílu, což vzhledem k vylepšení a změnám nemusí nutně vypadat jako výplod fantazie.
„Darksiders prodaly tak dvakrát více, než Red Faction,“ řekl Bilson. „Takže zatraceně dobře. Myslím, že tato série není o tom prodat miliony kusů, ale hlavně o vytvoření stabilní fanouškovské základny, komunity lidí, kterým se tento styl líbí, o jejich naslouchání.“
„Takže druhý díl bude dvakrát větší, než ten první a třetí díl dosáhne na opravdu velká čísla. To je moje strategie.“
My sérii fandíme a doufáme, že se vývojářům povede do druhého dílu vměstnat vše, co naslibovali. Vypadá totiž opravdu dobře.
Hmmmm Tak to sme zvědav
RPG prvky, paráda! To může posunout herní zážitek na úplně novou úroveň.
Bude to sakra dobrá řežba.
Těším se, předchozí díl mě bavil a jak je napsané v článku, jestli splní vývojáři vše co slíbili, tak by se mohl stát DarkSiders velkou konkurencí pro God Of War.