Celý in-game trailer se soustředí především na křehký mír na planetě Coruscant, který byl porušen. Jak Galaktická Republika, tak Impérie Sithů připravují své armády a chystají se do války.
Star Wars: The Old Republic se očekává exkluzivně na PC o Vánocích letošního roku. Otevřená beta by se měla spustit již v září.
Závěrem pro vás máme ještě video lákající na předobjednávky:
Parádní videa!
[ odkaz ]
Dorost : Na grafike záleží, ale musí byť primeraná hre. A to Altitude je predsa krásne.
Já jsem také názoru že na grafice nezáleží. Například u takového Altitude (2D Kreslená hra s letadýlky) jsem schopen vydržet 3 hodiny v kuse a pořád mě baví díky jednoduchosti a zábavnosti
SWTOR samozřejmě není hnusnější. Sakra, je to rok 2011 a ne 2004…
Overe. – Já WoW hraju i přesto , že má ohavnou grafiku (styl není špatný) . Já prostě celí život beru grafiku jako důležitý faktor. Asi toho chci hodně ale chci se hrou kochat přeci je to něco jako film (tak nějak) . Ja totiž neříkal , že WoW je blbost jen to má ohavnou grafiku protože poslední dobou slyším jen , že SWTOR je hnusnější jak WoW. Jo a Diablo 1 sem hrál a pořád žiju (zázrak)
Qartter: Člověk dost povrchní. Ale je to jedno wowkaři jen vyhrajou. Pokud tahle hra přetáhne dost lidí třeba nám něco kápne, pokud za pár měsícu upadne do zapomění tak se vám vysmějem . Pry bude mít asi 1, 5 platících hráču tak uvidíme jestly se to zaplatí.
Qartter, jak říkám: WoW není o grafice. Bohužel, dnešní generaci hráčů kolem 10-14 let na grafice hrozně záleží. Je to smutné, protože to je opravdu povrchní. Dobrá grafika automaticky negarantuje dobrou hratelnost a dobré herní systémy, které dnešním hrám dost často chybí. WoW je 7 let stará hra a na grafice je to znát, přesto ji hrají stále téměř 12. mil lidí. A s Cataclysm se grafika značně vylepšila. Art style WoWka je založen na lehce komiksovém a barevném stylu a ten se nemusí líbit každému, říkat ale, že při pohledu třeba na toto: [ odkaz ] bliješ a že tě ten pohled mučí je s prominutím opravdová hovadina. Jestli tě mučí tohle, tak asi při pohledu na např. Diablo 1 zemřeš na zadusení zvratky, co?
amen !
WoW ukazuje leda tak , že lidé se bojí pořádně vyblít… Já se prostě nemohu dívat na obrazovku a pak podívat ven takové mučení (když je to opačně tak je to ještě horší) . Já jsem člověk uměleckého ducha a dívat se na takoví hnus mě dočista mučí.
Toto je běžná mýlka a i já si to myslel, ale je to podle konfernenčního hovoru mezi investory a ActivisionBlizzard pro Q1 2011 11, 4 milionu aktivních (! ! ! ) zaplacených účtů. Vygoogluj si to, všude to píše "active" 12 mil. jenom účtů by bylo strašně málo, dost lidí jich má i více.
Over: Neříkám, že jsem statistický vzorek, to ostatně ani těch 12 mega, což je pouze počet účtů. Pokud je moje googlení správné, aktivních účtů je něco jako 7mega (se značným procentem goldfarmerů) a to číslo stabilně klesá i přes uvedení Cataclysmatu (tam byl samozřejmě lokální peak, ale záhy se křivka vrátila k poklesu)
Vilda: na konci prispevku si to povedal krasne
: desítky milionů lidí ho vidělo a minimálně 12+ mil. ho stále vidí.
Redakce, když něco překládám, tak pořádně. První věta je tak špatně formulovaná, až to hezké není. Treaty of Corusant je smlouva, která ten "křehký mír" nastolila. Ad komentáře k WoW. Proč od něj odcházet, já ani nevidím důvod s WoW začínat. U SWTOR ano.