Ulítlost, která měla velký hype a skvělé reklamy. Byla to velmi osobitá FPS, která sršela vulgárními výrazy a odměňovala hráče za co nejhustší zabití. Hráli jsme to a bavilo nás to. Bulletstorm ale sotva nahlodal hranici 300 000 prodaných kusů za svůj první měsíc a studiu předpokládané peníze nevydělal.
V zásadě se tedy jedná o nepovedenou hru, že? Omyl. Capps ničeho nelituje a studio, které má za sebou jedny z nejkvalitnějších her historie a nejpoužívanější engine na světě, je s ním za jedno. Jeden z čerstvých rozhovorů tak měl rozvířit mýty ohledně studia. Mnozí hráči totiž myslí, že je Epic podpořen obrovskými finančními prostředky a nekonečným časem pro vývoj svých pecek. Společnost však nemá ani jedno. Capps chce všechny přesvědčit, že i během nostalgických dnů vývoje Unreal Tournament dělalo studio nejlepší práci především díky interní motivaci a chuti do práce, nikoliv obrovským výdělkům. Mnohé prvky, které jsou v současné době považovány za klasiku žánru, byly do her přidány během posledních šesti měsíců vývoje.
V současné době se společnost snaží vydávat AAA tituly na mnoha platformách a využít při tom svůj „rodinný“ engine. Studio mohlo hned od začátku jít lehkou cestou, vykašlat se na Bulletstorm a pověřit kluky z People Can Fly DLC obsahem pro Gears of War. Tak to ale Epic nedělá. A ani nehodlá.
„Studio vydalo AAA titul,“ řekl Capps. „Příští projekt, který s People Can Fly uděláme, bude skvělý.“
Nadpis mluví za vše
Overe, nemal si sa prechádzať, ale urobiť všetky skillshoty. Potom echá na 5 hviezd a dať 20. level v coope. Ja som ho dal aj sám
: jasně, že hrál. Je sice hezký, že tam je tolik skillshotů a byla to docela zábava, ale posledních pár misí jsem se už jen nudil a procházel to abych věděl jak to dopadne. A dopadlo to fakt zajímavě
Bulletstorm byl jedním slovem "Nářez" ! ! ! Od začátku až do konce jedno překvapení za druhým…prostě mazec hra…stereotyp to nebyl ani náhodou, protože každá mise měla něco do sebe a hlavně se od sebe dost lišely v tom, co se tam odehrávalo…příběh sám o sobě byl taktéž peckovej
Bulletstorm je nářez. Stereotypní to muže být leda tak pro ty co. . neumějí používat tu hromadu skillshotu co tam je.
Táto hra bola jedným slovom super
Overe, hral si to vôbec ? V čom si videl stereotyp ?
Taky bych řekl, že je to časem stereotypní. Ale jeho přístup je skvělý.
Zábava, ale časem stereotypní. A stereotyp hry zabíjí.
BS byla neskutečně zábavná hra – mít pořádný multiplayer, tak by určitě vydělal víc. Těším se na jejich další počin.
Bulleti sú skvelí a coop majú zábavný. Predajnosť tohto titulu je, že hráči zrejme nemajú záujem o nové veci, chcú svoje obohrané mechanizmy. To napokon aj v minulosti potvrdili vyjadrenia viacerých vývojárov.
Bulletstorm jsem také hrál a také jsem nelitoval.