Důvodem přitom není nechuť Vigil Games, ba naopak, studio usilovalo o hru více hráčů od prvního dílu, nýbrž přílišná technická náročnost. Údajně.
„Když jsme dělali na původním Darksiders, chtěli jsme do hry začlenit i multiplayer,“ nechal se slyšet Marvin Donald, ředitel vývoje. „Ale tehdy to bylo moc práce; vzhledem k tomu, že jsme byly nové studio a dělali na nové hře.“
Donald následně poukázal na to, že si chtěli dát záležet na hlavních postavách, jež každá disponuje 800 až 1000 unikátními animacemi a bylo by prý náročné přetavit to do multiplayeru a ještě oba charaktery vyvážit, jelikož má každý úplně jiné schopnosti.
S třetím dílem, pokud se ho někdy dočkáme, by však tvůrci chtěli přidat alespoň kooperativní hraní. Tak uvidíme.
Multiplayer ne multiplayer, hra bude i tak parádní.
Dnes jsou kooperace a multiplayer branné jako samostatné funkce a tak jsem to i myslel. Split screen v podstatě spadá pod kooperaci a TDM a FFA zas pod multiplayer.
U týhle hry je to jedině dobře. První díl byl výbornej, tak snad druhej příběhově nezklame …
velice zajímavé dělení, docela by mě zajímalo kde jsi se to dočetl, každopádně FYI multiplayer je cokoliv kde hraje 2 a více lidí spolu – co-op už je pak jen odnož multiplayeru, stejně jako split-screen a pak ten tvůj team death match a free for all
Tard: V kooperaci hraješ s pár lidma nebo jenom s jedním hráčem a jste spolu v týmu. Multiplayer je např. o více jak deseti lidech a hraje se ve více týmech nebo každý sám za sebe.
@prochnik a kooperace není multiplayer?
Nevadí, hlavně když se jim podaří zabudovat RPG prvky, tak jim vše odpustím.
Cpát do každé hry multiplayer je zbytečnost, bohatě by stačila kooperace pro dva hráče s rozlehlejší, variabilnější a znovuhratelnou kampaní.