A důvod je to vcelku prostý. V rozhovoru pro sajtu Gamespot vypadlo z CEO tvůrčího celku, Michala Szustaka, že za tím není třeba hledat nic složitého. Prostě je jen pro nové studio jednodušší dělat gamesu na jednu platformu.
„Moc jsme chtěli titul vystavět na vlastní technologii,“ uvedl Szustak. „Náš engine byl vytvořen za jediným účelem, aby byl použit ve first-person střílečce s výbornou fyzikou a rozsáhlou destrukcí.“
„V dnešní době je spousta titulů na stolní počítače portována z konzolí a všichni víme, že síla současné generace herních mašinek je srovnatelná s přibližně čtyři až pět let starými PC.“
Tech explozi tu je vice nez na TDM v Black ops na mape Nuketown
hektičností mi to silně připomíná Serious Sama
Někdy stačí i název jako u mě například F1 2011, nebo FIFA xD
Bonpar: Někdy stačí i trailer aby jsi věděl, jestli tě hra bavit bude nebo ne.
Satris: Prosím tě; respektuji tvoje názory, ale vyvaruj se takových …. , jako hodnotit hru podle prvních gameplay záběrů, když má navíc hra vyjít až ke konci roku…
Bonpar: Můžeš mi říct čím přesně jsem se zesměšnil?
Satris: Můžeš, samozřejmě, ale zkus se při tom nezesměšňovat.
Bonpar: To nemůžu napsat co si o tom myslim?
Satris: A nechtěl by jsi podle traileru napsat i recenzi?
Satris : Debutová hra a poľské štúdio …
Z traileru to vypadá na nudu
podpako : Ešte raz a pomaly Hry sa predá na jednotlivé platformy toľko, aká je štruktúra herných zariadení kupujúcich. Ak má väčšina kupujúcich konzole, predaje svedčia samozrejme v prospech tohto zariadenia. Tieto čísla absolútne nevypovedajú o tom, koľko kópií a na akú platformu sa "upiráti". Tie sú totiž latentné a každé číslo je len zlý a horší odhad. To už ani nehovorím, akú blbosť si napísal vo vzťahu k exkluzívnym titulom.
nebejt pirátů tak se na PC prodává stejně….
lambik : PC platforma si u dobrej hry na vývoj zarobí, u zlej hry nepomôže ani multiplatformnosť.
Skôr by som bol povedal, že konzole robia vývoj, keďže zarábajú prevažnú časť financii z predaja hier.