„Engine 4A byl vytvořen tak, aby zvládl vývoj na několika platformách najednou,“ řekl Huw Beynon z THQ v nejnovějším rozhovoru pro Ausgamers. „Takže jsou konzole v naprosto rovném postavení během celého vývoje.“
„Jak u Xbox360, tak PS3 jsme opravdu pyšni, co jsme dokázali vytlačit z obou konzolí. Myslím, že jsme přišli na jejich silné stránky. Veškerá destrukce, osvětlení, všechno tu je.“
„Na osvětlení jsme se zaměřili takřka odznova, i když už minule vůbec nebylo špatné. Také jste si mohli všimnout mnohem lepší destrukce. Něco jsme měli v prvním dílu, nikdy ale nebyla využita přímo pro hratelnost, jen některé momenty,“ vysvětloval Beynon. „Nyní je ve světě mnohem více zničitelných objektů a krytů a aplikovali jsme fyziku do více objektů v herním světě.“
THQ i 4A jsou v odhodláni představit to nejlepší na všech platformách, je ale jasné, že bude mít PC lehce navrch.
„Samozřejmě pokud máte highendové PC, bude audiovizuál na úrovni, kam současná generace konzolí jednoduše nedosáhne,“ dodal Beynon. „Viděli jste, co jsme zvládli s Metro 2033, jakou úroveň jsme nabídli. Chceme navýšit laťku i u pokračování.“
Metro: Last Light vychází příští rok pro PC, PS3 a Xbox360. Wii U verze se o něco opozdí.
Trololol: Neboj se rozjedeš to normálně a nebo aspoň na low oni jen zmiňovali nejlepší detaily
JakER: O příběhu nepochybuji
Harry Potter: Kdo asi ne?
Vlastimil91: Mě to stačilo
Grassels: Jo já si myslím, že snad udělají i metro 2034, záleží jen na prodejích a těch bude o hodně víc než bylo u metra 2033
Metro 2033 byla neskutecna pecka snad to bude pokracovat dale
Těším se , ale snad bude mít lepší nastavení grafiky a né jak u dnešního metra jen low-medium-high-very high.
už se těšim
Jsem zvědavý, jestli ta moje škatule tohle rozběhne. Vypadá to totiž parádně. Hlavně se těším na příběh. Snad bude tak skvělý jako u Metra 2033.
Hlavne tými požiadavkami zažiarili, keď im je i7 málo