David Rutter totiž věří, že Impact Engine z letošní FIFY, který dovoluje hráčům realisticky reagovat a házet tlamy, je za poslední roky tím největších technologickým skokem série.
„Příští rok nehodláme zase předělávat Impact Engine, protože jsme toho dost zvládli letos. Nebude se jednat o žádné dramatické změny, ale přineseme hodně změn v hratelnosti. Stále ale nevíme přesně, na co se vrhneme,“ řekl Rutter v rozhovoru pro Digital Spy.
Jedním technologickým skokem ale bude rozhodně implementace Kinectu.
„Od samého oznámení pohybového ovládání se nás komunita ptala, zda jej zahrneme do našich her a my odpovídali, že se tak stane až ve správný čas,“ dodal Rutter. „Ten čas nadešel a my tak aplikujeme pohybové ovládání do příštího ročníku.“
Prozatím se budeme muset spokojit s letošní FIFOU, která se zdá být zatím nejlepším dílem série. Uvidíme v září.
Houskič: JJ promiň asi jsem tě šoatně pochopil Já nehraju fotbal ani mě nějak více nezajíma, ale jak jsem viděl že by mohl být na kinectu tak jsem si ten článek musel přečíst
ondra 865: cituji: " Tohle samé jse dá říct o NHL, FIFA, PES. Jako vem si to takhle, dva týmy jeden míč a kdo dá více golu, o tom to celé je" eh ale to jsou pravidla fotbalu, proč vyčítáš fotbalovéu simulátoru, že používá tahle pravidla ? Je mi jasné, že v akčích hrách je o mnoho více věcí k vylepšení, ale o tom jsme se tu nebavili, šlo o to, že tady kolega vybral všechny mínusy jednoho konkrétního žánru, což může působit hezky, ale nedává to smysl, tudíž jsem se mu snažil kontrovat s tím rozdílem, že jsem použil jím vychvalované hry s příběhem (akční hry) . Na závěr bych chtě dodat jen tohle: Lidi chápu, že nemáte rádi fotbal nebo hokej, ale přetaňte psát takový hovadiny, díky
uz aby byla 12
“22 upocenejch chlapů se 90 minut honí za kulatym nesmyslem“- mě to vyhovuje
Houskič: Tohle samé jse dá říct o NHL, FIFA, PES. Jako vem si to takhle, dva týmy jeden míč a kdo dá více golu, o tom to celé je, stále to samé, je sice pravda že tam máš plno dalších vylepšení, ale to je samozřejmost že jse ta hra muší nějak rozvíjet. A akční myslím že akční hry nejsou jenom otom aby jsi někoho zabil, ano vetšina je sice takových, ale nejde to prád takhle na lehkou váhu jak jsi řekl. Hráče zaujmě prostředi, dabing, zbraně, různá vylepšení, dopravní prostředky, samotrný přibeh, pocit ze hry… otom by se dalo hovořít dlouho. Pravda sice je že samotný princip je někde jít a zabít, ale u Fify… je to prakticky to samé, jenom kdo vyhraje. Abych řekl pravdu tak Akční hry, jse dají daleko více rozvíjet než sportovní.
Warfaryn: A co když někdo nechce hrát pořád jen hry s příběhem ? Tím chci říct, že to co jsi napsal vůbec nedává smysl, však tenhle " tvůj princip" se dá aplikovat úplně na všechno i na hru s příběhem, vždyť všechny hry s příběhem jsou taky o tom samým. Hrdina co kosí hordy a hordy zlejch týpků dokud nejsou závěrečné titulky, ovšem sem-tam se objeví, nějaká postava s peprnou hláškou, která ti tak řiroste k srdci, že ji nakonec scénáristé oddělají a aby tomu nasadili korunu nechají otevřený konec…. A navíc i na titulech jako FIFA i NHL je neustále co vylepšovat (vylepšování fyziky hráčů, balónu, ovládání oslav gólů, fanoušci a ti hlavně by si v obu tebou zmíněných sériích zasloužili více pozornosti, atd…. ) Takže ne, nemáš pravdu absolutně v ničem
Už prosím konec, tyhle jednotvárné herní tituly, jako FIFA a NHL jsou už k ničemu, je to jen pořád se opakující kopni běž, kopni běž a vystřel, žádný příběh, prostě nic co člověka uchvátí. Ano možná pro zaryté fandy fotbalu budu znít jako největší tupec, ale po herní stránce mám pravdu, ale kinect propojený s fotbalem to je zajímavé.
Taky si to moc nedokážu představit jak by si to všechno ovládalo, ale tak nechám se překvapit a třeba to bude i dobré
já si furt nedokážu představit jak by se to ovládalo…. možná “Be a pro“
Spis bych to udelal na oslavy hlavne, docela divny klikat 4 tlacitka na to, aby jste se sklouzli po kolenou, kdyby si slo treba kleknout na kolena a ten hrac by udelal skluz. Jen nevim, jak by se delalo salto (a co teprve salto vzad) . Jinak bych se stjene na Kinect vyprd a tunil fyziku a Al. Hraju neustale FIFU 11 a tam mi obcas docela vadi, ze se nefauluje pri vyskoku, nebo se nepiskaj hrani rukou. Jeste mi tam chyby takove perlicky, jako kdyz rozhodci piskne a nekdo odkopne mic, tak by mel dostat zlutou. Proste detaily, ktere do fotbalu odjakziva patri.
satris: a jsme u toho, jen další vytahování peněz
třeba dostaneme do ruky bezdrátovou analog. páčku a tou budeme běhat.
Nedokážu si představit jak budu v obýváku sprintovat s míčem a dělat kličky a střílet z nápřahu… To si radši nechám na ven. a oni ať radši vylepšují, myslím, že je co zlepšovat
Vojtas: Tomu se říká fotbal no.
Ale co nebudu dál rejpat.