Ačkoliv můžeme opět vidět potápění a několik vojáků, tentokrát se screenshoty zaměřují hlavně na ukázku měst a vesnic ostrova Limnos. Kromě toho si také všimněte, že tvůrci KONEČNĚ myslí na animace rukou držících volant.
Nakonec tu máme gameplay video natočené jedním ze zahraničních magazínů při předváděčce na Gamescomu, včetně potápění.
Ano, hra obsahuje podrobný návod, kde je popsano vše, od základního popisu kampaně, až po ovladaní.
Je v balení dvojky nějaký podrobný návod? Jsem chvilku zkoušel demo a nějak jsem se nechytal už na začátku Ale jinak nádhera. Ten interiér auta vypadá trochu divně…
Na hru se nepředstavitelně těším, a jak je známo od BIS, můžeme čekat i vysokou kvalitu tohoto produktu, ale plně si hru užije jen hrstka z nás. Každopadně doufám, že se chlapi z BIS spíše soustředí na závažnější chyby, jako je AI, zlepšení animací při pohybu a optimalizace ( I když s optimalizací toho moc kluci nezvládnou, hra není Call of Duty, nebo Battlefield… ) než je chybějíci animace rukou při řízení ( Animace rukou v autě byla už i ve Flashpointu, přesněji v balíku Land Roveru od grupy UKF) , PhysX ( Doufám, že PhysX nebude dělát problémy na ATI) a 3D editor, který se mi moc nezamlouvá, protože jsem na dialogový editor už zvyklý.
Nebojte se oni zase předělaj černarus do Army 3 tak jak to bylo s ofp do Army 2
Pařanovo srdce zaplesalo nad touto krásou. Nejen kvůli této hře ale hlavně kvůli ní a jinejm, koupim nový šrot do popelnice ať, mám co hrát. Jen co vyblije mi na obrazovku XP modrou smrt, beru 7ky kdo vý jestli ne 8ky ( ty potvory najednou držej, jak židovská víra ) a vytransformuju něco, co zas na nějaká léta bude schopno louskat data, jak marfuša ořechy. Už jen ten pohled na vodu a zvlhnulo mi oko
JakER: To zas bude nervů…. .
JakER: A co mám asi řikat já? Stejně si trojku koupim alespoň do sbírky.
JakER: I když mi donedávna lokace taky nepřišla moc ideální, teď už si Armu III jinde než na Limnosu představit nedovedu, už jenom kvůli průzračným vodám. Změna je zkrátka potřeba, a i když dodnes nedám dopustit na Nogovu z OFP: Resistance a Černarus z Army II, tzn. 2 česká prostředí zčásti modelovaná podle lokace kde žiju (v případě Nogovy víc než jenom zčásti) , a kde má vlastně sídlo i samotné Bohemia Interactive, díky všem těm GC screenům se na výlet do Řecka neuvěřitelně těším. Kromě toho, od čeho jsou datadisky nebo prácě komunity. A pokud se nemýlím, narozdíl od Černarusi a Tákistánu BIS dodnes nerealizovali lokaci známou jako Basta (nebo Bašta, těžko říct) , plánovanou spolu s Černarusí a Tákistánem pro zrušenou hru s pracovním názvem Game 2. Třeba se Basty dočkáme v datadisku a třeba to bude opět české prostředí
Prochik: Škoda že tam nebude na plno funkční moje PC
JakER: Myslím si, že ve trojce bude konečně naplno funkční 3D editor a půjde tak všechno daleko snáz.
Co to je za interiér? Takové kosmo. Ale zpracování je úchvatné. Pořád mě je sice líto té lokace, kterou vybrali, ale co se týče grafiky je to bezkonkurenční. Hratelnost též. Jak je tu psáno, je to natuněná dvojka. A to že mě ArmA 2 hooooddně baví. Jediné co po nich žádám je, vylepšit editor. Aby se dalo stavět lépe a volněji a ne deset minut hledat místo, kam se ta budova uráčí postavit a ještě to bude strašně daleko.
Nepohyblyve ruce neni zrovna to, co by mi u her takovych rozmeru vadilo. Ale to co tu predvedli me jenom utvrdilo v nazoru, ze arma 3 bude vlastne tezce natunena dvojka. Coz ja povazuju za plus, protoze dvojka me porad tezce bavi, a mam z ni stejny feeling jako z origilani OFP. A ty nove featury, proste nadhera.
Pěkná je ta odpověď v 8: 24 když se zeptá ostrovana na položku „Limnos“!
Cvrnda: Tak to se omlouvám, ale i tak je mi to jedno Hlavně, že v tom autě jedu . Bude to prostě brutální hra a jestli někdo pochybuje tak nemá na čem
vypa da to moc pěkně mě se libí to prostředí