Brian Martel se GameSpotu svěřil, že studio od 20th Century Fox dostalo velkou svobodu v konání a směru, kterým by se měl chystaný titul z univerza Vetřelců ubírat.
„Dali nám velkou volnost ve vývoji, Foxové jsou v tom opravdu skvělí. Jediné, co po nás chtějí je zůstat v časové rovince filmů, takže se titul odehrává po třetím filmu,“ řekl Martel.
„Duchovně je to ale nástupce akčního druhého filmu režiséra Jamese Camerona, takže opravdu pocítíte, jaké to je být mariňákem. Foxové nám dali nahlédnout i do obrovského archívu informací o vetřelcích, jejich světu a mnoha dalších maličkostí. Takže jsme měli možnost vytvářet nové Vetřelce, kteří budou do univerza zapadat a budou mít smysl ve hratelnosti. Tvoření hry se velmi liší od vývoje filmu, takže potřebujete jiné požadavky. Pro nás ale byla spolupráce se společností velmi pohodlná.“
Martel také dodal, že studio opravdu poslouchalo fanoušky a komunitu Vetřelců. „Reakce fanoušků byla neuvěřitelná. Všichni, kdo se točí kolem této značky, byli velmi spokojeni s tím, jak jsme k titulu přistoupili. Opravdu posloucháme všechny fanoušky, fóra, filmové znalce. Měli jsme možnost pochopit, jaké to je být mariňákem ve světě Vetřelců.“
Aliens: Colonial Marines se k nám chystají v roce 2012 pro PC, PS3 a Xbox360.
hra to bude na 97procent super snad se netrefí do těch tří
Těšim už , abych to mohl hrát.
Vetřelce mám velice rád. Jak dopadne tohle? Nechme se překvapit.
adamiskos: tak tak
Pro mě určitě titul hodný koupě. Vše, co se točí okolo Vetřelců/Predátorů hltám plnými doušky.
mě se ta hra hrozně líbí, ale hrát bych jí nemohl…. moc krve a brutality na mě
Tak snad se jim to povede zužitkovat a vymáčknou z potenciálu co nejvíc to půjde.