Nuda a stereotyp je úhlavním nepřítelem všech dnešních MMORPG, zvlášť jakmile dosáhnete maximálního levelu, a ve studiu ArenaNet si toho jsou moc dobře vědomi.
„Aktuálně počítáme přibližně s 1500 dynamickým událostmi, jejichž projití hráčům zabere opravdu spoustu času,“ nechal se slyšet Colin Johansen.
„Co se různorodosti týče, chtěli jsme, aby byl každý jeden questy unikátní. Proto budou mít různé cíle a vyžadovat rozličné pomůcky.“
Co se zmíněných dynamických událostí týče, ty se budou ve hře objevovat zcela náhodně, přičemž celou řadu z nich mohou spustit sami hráči během prozkoumávání světa.
Guild Wars 2 slibuje, že se nebudeme nudit HAHAHAHA hahahaha hahahaha sakra tobolo dobre ja us usnul u bete -_-
Tak v jedničce to byly mikrotransakce na získaní věcí do pvp, pro otevření dalšího slotu pro charakter, nebo na odemčení speciálních obleků. Takže platiči výhody neměli (leda tak to že měli odemktnuté všechny spelly na PvP postavách) .
Zajisté, že mikrotransakce v tom budou, ovšem vzhledem k tomu, že si stejně musíš koupit originální krabičku, prý nebudou herní svět nijak zvlášť ovlivňovat a budou pravděpodobně jen čistě doplňkové jakožto podpora autorům výměnou za nějaký vizuální unikát, či tak něco…
shifth: Neměli by být Prostě jako normální hra. Což je nesporná výhoda.
Asi tak Ale nebudou v tom mikrotransakce ? Nějak mi to smrdí
O téhle hře dost uvažuji, žádné měsíční poplatky a pestrý neokoukaný fantasy svět. Pro mě jako stvořené
Slintám =D
Určitě vyzkuším, jednička ve svých začátcích byla unikátem.