V Battlefieldu 3 najdete více než 50 druhů zbraní. Každou z nich však lze doslova ušít na míru různým herním stylů a úlohám v boji. Dnešní Battleblog vám přináší podrobnosti o našem dosud nejobsáhlejším systému přizpůsobování zbraní.
Před dvěma týdny jsme vám přiblížili obecný koncept na roli a využití zbraní v Battlefieldu 3 očima hlavního designéra této části hry Alana Kertze. Dnes se ponoříme poněkud hlouběji do oblasti tisíců možností modifikací zbraní, které budete mít k dispozici.
V zásadě jde o to, že každá hlavní zbraň má tři pozice na modifikace, které se vám v průběhu hry podaří odemknout. Zbraňové modifikace získáváte a odemykáte na základě toho, jaké zbraně aktuálně máte. Znamená to, že čím více času strávíte s určitou zbraní, tím více možností pro její modifikaci pro různé účely a herní styly se vám zpřístupní.
Útočnou pušku lze v Battlefieldu 3 modifikovat pro celou řadu bojových nasazení. Karabina na obrázku (nad odstavcem) má velkorážní hlaveň, dvojnožku a bojový puškohled s 4násobným přiblížením. Je tak velmi vhodná pro vojáka, který se chce přiblížit k cíli na střední vzdálenost a pomocí intenzivní krycí palby podpořit spolubojovníky.
Na obrázku níže vidíte tutéž karabinu, ale tentokrát vybavenou tlumičem, předním úchytem a rychlozaměřovacím holografickým puškohledem. Tato varianta je ideální pro boj zblízka, zvláště pak v uzavřených prostorách, kde je klíčovým faktorem schopnost neslyšného pohybu.
Modifikace se sestávají z pestré škály optických zařízení, tlumičů, dvounožek, hlavní, podvěsných granátometů a brokovnic, předních úchytů, svítilen, laserových puškohledů a dalších.
Zatímco třída a model zbraně určují její základní parametry (například úsťová rychlost, průraznost či kadence), modifikace pomohou upravit ji pro konkrétní bojový úkol, ať už se jedná o boj na krátkou, střední či dlouhou vzdálenost.
Takže patříte mezi snajpry, co si libují v likvidaci cílů na dálku, nebo patříte mezi akční hráče, kteří jsou jako ryby ve vodě v boji na minimální vzdálenost? Na Battlefieldu 3 je bezvadné to, že se bez obtíží můžete pohybovat kdekoli mezi těmito dvěma pojetími. Díky našim bohatým možnostem modifikací zbraní neexistují ve hře žádné limity pro ten či onen herní styl.
Na Battleblog č. 9 se můžete těšit již brzy!
Unikl vám některý z předchozích Battleblogů? Tak se na ně podívejte na českých oficiálních stránkách Battlefield 3!
Překlad: český Battlefield blog
to RCS339: Opraveno
spis bych chtel videt njakou tu devitku
A pořád s tím nikdo nic nedělá, TO JE SKANDÁL!
RCS339: To už tu říkalo asi milion a jeden člověk…
Přijde mi, že obrázky se vyměnili… ‚Karabina na obrázku (nad odstavcem) má velkorážní hlaveň, dvojnožku a bojový puškohled s 4násobným přiblížením‘ Tohle mě trochu mate. To totiž je až dole. Ale to mi nevadí, ty zbraně jsou perfektní
Nejlepší je, že tam nejsou věci, které třeba zvýší demage, jak si všichni přáli , ale vychytávky měnící jiné vlastnosti zbraně. Tlumič určitě bude hrát poprvé důležitou roli
Líbilo by se mi, kdyby tam byla jakási metagame ohledně customizace zbraní. Například, když jsem hrál MW2 MP (Skoro rok a nelituju toho) tak jsem viděl, když se začala rozjíždět moda ohledně UMP45 s tlumičem. Když jsem si k tomu odpoledne sedl, tak jsem viděl prvních pár lidí právě s touhle kombinací a když jsem večer končil hrálo s tím na serveru už třeba šest lidí. Tahle jakási metagame se mi děsně líbila a byl bych rád kdyby to bylo i v BFku…
to Szczigi: Zkopčenej, dobře ty. Tady je vidět, že nečteš celý článek. Text je z oficiální Battlefield 3 stránky (české verze) , což se brát může.
ja jen dufam zetam bude moja srcovka FN-P90 na CoD a GTA IV: TBOGT sa stim davalo hlavne ket bol tlmic
Konkurencia má niečo iné, čo zas nemá BF-ko. Každý má svoje, ale podstatu kaizenovania každý. Stále si myslím, že to nie je info hodné novinky. Ale beriem to ako hype.
Tak to je naprosto logická věc, každá zbraň má jiné parametry a hráči mají některé parametry samozřejmě radši nebo se zbraně s danými parametry lépe ovládají než jiné. Někde jsem četl rozhovor s člověkem zodpovědným za chování/statistiky zbraní a říkal, že zbraně šteluje v podstatě několikrát denně. Už se těším na betu
Stejně se zase bude používat pár věci a na nějaké se bude zase nadávat. . Jestli ne, tak jsou DICE borci. .
Konkurence mlčí, Battlefield se na tichu přiživuje. Máš pravdu, ještě to neukázali, přiznávám chybu. Ale podle videí nepředpokládám žádnou změnu.
Overpowered: Konkurence už zveřejnila jak půjdou upravovat zbraně?