Podle těchto informací běžela demoverze na hardwaru od společnosti Nvidia. Samotné NPC jsou mnohem chytřejší a u těch důležitějších opět nalezneme intro video, stejně jako v případě prvního dílu.
Uživatelské rozhraní se nezměnilo, tedy až na přidání mini-mapy. Připravte se, že někteří nepřátele (především ty silnější) na vás budou házet různé objekty. Zbraně od Tediore můžete hodit do dálky (to samé platí o zásobnicích – čím víc munice, tím větší výbuch), po dopadu explodují, zatímco zbraně vyrobené Bandity disponují velkým zásobníkem. Vladorf mají zase rotující a ohnivé zbraně.
Na nepřátele působí psychika. Pokud jim dáte pořádnou nakládačku, začnou pokulhávat, krčit se nebo se dokonce schovají. Kamikadze roboti působí jako zombie, chybí jim například noha. Gunzerker nemůže zoomovat, dokáže však ovládat dvě zbraně najednou.
Bero, za jak konkrétně malou hubičku? Já od oznámení dvojky totiž o jedničce silně uvažuji.
Konvisek : Škoda, že si nevyužil poslednú steamovskú zľavu, keď boli Bordri za hubičku. Na pokračovanie sa teším čoraz viac.
jo taky se těším na představení hlavních postach
Už se těším na představení hlavních postav a prahnu po dalších informacích a to i přesto, že jsem první díl nehrál.