„Než začneme s vývoje hry, věnujeme pozornost diskuzním fórům a sociálním sítích, abychom prostudovali zpětnou vazbu od fanoušků, zjistili jejich názor a nápady,“ říká designer Cliff Bleszinski v rozhovoru pro Gamespot.
„Následně se nad vším zamyslíme, protože některé nápady nemusí být tak dobré jak se v první chvílí zdá.“
Bleszinski uvedl příklad jednoho takového nápadu. Fanoušci série Gears of War se jednou shodli na nejsilnější/nejúčinnější zbrani. Šlo o upilovanou brokovnici. Nejprve se nápad zdál dobrý. Pak ho ale v Epic Games detailně prozkoumali a podle statistik zjistili, že ve skutečnosti zbraň není tak efektivní jak si všichni mysleli.
Závěrem rozhovoru se designer rozpovídal o špatném herním designu. Podle něj jde například o asteroidovou scénu v původním Dead Space. „Když hráči kupují takovou hru, chtějí se za své utracené peníze bát a zabíjet Necromorphy, a ne si hrát Asteroids.“
„To samé platí u Gears of War 2. Udělali jsme velkou chybu, když jsme vytvořili scénu s tankem na jezeře. Většina fanoušků Gears chce sledovat příběh Markuse, Doma, Colea a Locusta a zabíjet pilou a nejrůznějšími zbraněmi potvory, a ne navádět tanky skrz křehký led.“
„Máme svůj styl. Tleskám ostatním vývojářům za jejich přístup a směr. Nemyslím si ale, že bych se dokázal inspirovat u Catherine,“ dodal Cliff Bleszinski.
Gears of War 3 vychází exkluzivně na Xbox 360 již 20. září aktuálního kalendářního roku, u nás s českými titulky.
PC verze prvního dílu byla finanční katastrofa, takže pochybuju že se ostatní díly na počítačovou platformu dostanou, navíc by tím ještě Microsoft přišel o největší exkluzivity pro 360tku, tudíž by si PC gameři neměli dělat velké naděje.
už se nemůžu dočkat!
SSuk
zabudny aby to boal na pc ale friško to si pc nemôže dovolit lebo potvrdil epic že gears bude len an xbox360 trhni si : P
Ak je pravda, že " věnují pozornost diskuzním fórům" , tak je PC verzia na spadnutie.
Konečně by mohli začít dělat na Gears of War 2 a 3 pro PC. 1ku jsem si užil a dohrál několikrát, ale díky absenci X360ky mam ohledně pokračování smůlu.