„Jde o cíl, který jsme si stanovili,“ nechal se slyšet kreativní ředitel Greg Kasavin pro The Morton Report. „Dosáhli jsme toho, čeho jsme chtěli. Prostudovali jsme zpětnou vazbu a jsme spokojeni. Nemáme v plánu žádné funkce ani obsah, který bychom mohli přidat.“
„Hned od samotného počátku vývoje jsme pracovali na kompletní hře. Přesně takhle jsme ji chtěli dát dohromady a vydat.“
„Chtěli jsme vytvořit hru, která je úplná. Někdy hrajete hru a říkáte si, že ji něco chybí, třeba multiplayer nebo vylepšená grafika. V této situaci nejsme, Bastion je dokončen.“
„Nemáme v plánu žádné rozšíření. Jak jsem již řekl, příběh je kompletní a neexistuje žádné rozšíření.“
„Samozřejmě i nadále máme v úmyslu podporovat hru,“ dodal Greg Kasavin.
Bastion vyšel na Xbox Live Arcade a PC. V průběhu tohoto roku se očekává ještě PS3 verze.