Během launche jich bude k dispozici pět – Team Deathmatch, Squad Deathmatch, Rush, Squad Rush a Conquest – přičemž je téměř jisté, že se v budoucnu dočkáme dalších.
Všechny výše zmíněné budou hratelné na devíti připravených mapách, avšak ne všude bude vítaný stejný počet současně hrajících lidí.
Pro Team Detahmatch se počítá s maximálně 24 (12 vs 12), kdežto Squad Deathmatch jich už ale uspokojí pouze 16 (týmy po čtyřech).
Rush prý nabídne zábavu 24 hráčům na konzolích a až 32 na PC, Squad Rush hraje na skromnější notu 8 lidí (4 na 4) a konečně Conquest se pochlubí 24 hráči na konzolích a až 64 na PC.
Ne, Conq forever.
Rush vede.
Conquest a Rush jsou stejně nejlepší.
Al-Muhamad: Boha jeho však už v BC2 byly ty mapy pro squad rush a team deth. . zmenšený. Tak asi podobným způsobem nebál bych se toho
No a jak jinak bys to chtěl? Neividtelnou zeď nebo nepřeskočitelnej plot?
To jo, takhle to pravděpodobně bude, ale mě zajímá jak třeba udělají hranice… Přeci nebude například nějaká ulička, kterou když půjdeš, tak po chvíli narazíš na bod, kdy ti to začne hlásit: " Return to combat area. "
Tipnu. 4x ? (64: 16)
Pokud hraješ SQDM, tak to znamená, že chceš akci. Nechtěl bych chodit přes celej Caspian Border, abych našel nepřítele…
No právě. By mě teda zajímalo, jak to bude zmenšený.
Že by se vás 16 prohánělo po mapě pro 64 lidí ?
A budou teda na Squad deathmatch zmenšené mapy? Stejně tak na Squad rush nebo na Team Deathmatch?
4 je ideální počet. Proč by bylo 5 lepší? 4 bylo i v BF2142
Squad Deathmatch po 4 ve 4 týmech, to je zase " vopruz" . Kdyby to bylo pro 5, tak by hnedle bylo líp.
Dobrou poznámkou je i to, že v TDM a SDM bude dynamické spawnování. (Ne jako v BC2, kde je spawn náhodný. )
Záleží na tom zda je tvůj tým na Inocentens moc blbej na to aby dokázal vyskočit z vrtulníku na správném místě.
Over: Mě to teda přijde naopak. Isla Inocentes peklo pro útočníky a Port Valdez pro obránce…