„V otázce modelů a renderování jsme ve finále usilovali o mnohem realističtější hru,“ nechal se slyšet Poole. „Koncepty ale byly pořádně rozmáchlé.“
„Na jednom byl dokonce lesní svět, pod nímž žil hlavní záporák a celá hra nemálo stavěla na prvcích z Tolkienovy tvorby.“
„Sony si ale nedalo říct a neustále tlačilo na to, aby se gamesa ve všech aspektech vydala podstatně uvěřitelnějším směrem. Z velké části i kvůli změně hráčů.“
„Na trhu se najednou objevila početná skupina těch starších, kteří vyhledávali pořádné a alespoň rámcově reálné střílečky, které chtělo Sony s Uncharted oslovit.“
Děkujeme ti bože za Sony, amen
Ještě, že tak.
Střílet tam trpaslíky a víly se mi vážně nechce nemluvě v Uncharted.
V obou předchozích dílech, byl vždy ke konci nějaký fantasy prvek. Ale tak akorát! Jenom to hru trochu obestřelo rouškou tajemna, a nadpřirozena. Uncharted je výborná směs koření!
A je len dobre, že to vyzerá ako to vyzerá. Je to najlepšia terajšia značka SONY. Kto vie či by to tak dopadlo s povodným plánom vývojárov. Uncharted séria je jedna z naj. , ktorú poznám, tak prečo ju menit?