Na toto téma promluvil Tim Sweeney, přičemž za příklad mu posloužilo povedené Infinity Blade, které se prodává za necelých šest dolarů a firmě už vydělalo přes 10 milionů.
„Infinity Blade je důkazem, že majitelé iPhonů stojí o kvalitní gamesy s dech beroucí grafikou,“ uvedl Sweeney. „Trh však dlouhá léta směřoval spíš opačným směrem.“
„Vývojáři tak byli nuceni aplikace vydávat buď zadarmo, nebo za maximálně 99 centů. Díky Infinity Blade je ale jasné, že povedené záležitosti si mohou cenu stanovit výš.“
Vedení Epic Games se proto spojilo s celou řadou iOS vývojářů, kteří by rádi pracovali s Unreal Enginem, přičemž slíbili, že se ani nedotknou prvních 50 tisíc dolarů, které dané studio vydělá, aby si tak mohlo zachovat jistou samostatnost a hlavně mohlo experimentovat.
Za mně rozhodně Top Gear Stunt School Ale to Infinity Blade zkusim.
No nevím, mě Infinity Blade vůbec nebavilo. Na mobilu mám rád hry s 2D kreslenou grafikou, s jednoduchým ovládáním ale vnitřní hloubkou. Skvělý příklad je Battleheart.
Takže jít cestou Nintenda, které hry na 3DS prodává za 1300? Za tu cenu můžu mít 60 iPhone her…
Chtělo by to vice her jako Infinity Blade ale s lepším příběhem….