Kromě free-to-play modelu samozřejmě můžeme očekávat mikrotransakce za množství herního obsahu včetně schopností, domácích mazlíčků, inventáře aj, i když studio zatím neplánuje dělit obsah na obyčejný a prémiový. Hráči hrající zdarma by tak neměli být znevýhodněni.
Nehledě na styl hry zasazený do univerza Dungeons & Dragons si studio bere množství inspirace z bojového systému akčního MMO Vindictus, který je akční a strategický a nátuře RPG dobře sedne.
Neverwinter se nyní očekává ke konci příštího roku exkluzivně na PC.
Takže Neverwinter nebude parádní singleplayer řežba, nýbrž MMORPG? Doufal jsem v návaznost na hry typu BG či NwN.
další zářez na pažbě F2P a další kop do rozkroku placeným MMO hrám…kdo ví kdy padne i WoW
Coop RPG bych bral víc, ale stejně se těším jak malej kluk. Jen ať to prosím nedopadne podobně (nebo hůř) jako DnD Online: Eberron Unlimited od Turbine. Tam totiž ten F2P model totálně zprasili. A nějaký kraťoučký gameplay by taky nebyl od věci.
PS: HFBlázne… u MMO F2P titulu se nedalo snad ani nic jiného čekat .
MaTyZ : protože WoW bylo průlomové a teď většina her " vybírá" z jeho nápadů (safra, 6 let sem to hrál … brrr)
Proč sem začal hrát WoW. ! Který mě už nebaví a teď mi to všechny tyhle mmo připomínaj ( (
Konečně nějaká hra exkluzivně na PC.
V traileri všetko vyzerá úžasne, treba gameplay