„Díval jsem se na naši hru a následně na Oblivion a můžu říct, že bez problému sneseme, alespoň co se rozlohy týče, přímé srovnání,“ prozradil jeden z producentů, Craig Krstolic.
„Každá hra je ale jinak koncipovaná. V Oblivionu máte velké město a spoustu oblastí kolem něj. My zase máme rozsáhlé lokace a v nich vícero menších městeček.“
O tom už ovšem vývojáři mluvili dřív, když se nechali slyšet, že Kingdoms of Amalur: Reckoning nabídne pět samostatných regionů.
ChinoTheOnlyOne: No, mě osobně Oblivion přišel akorát do velikost a když přičteš dungeony atd. tak to zase tak malý není Ikdyž osobně jsem tak nebo tak preferoval Morrowind Jinak si počkám na další informace o hře, ale podle seznamu autorů a dostupných info můžu za sebe říct, že na tuhle hru se těšim (zatim )
Sakra, nevím proč, ale Oblivion mi zas tak převeliký, aby se tím dalo chlubit, nepřipadal . Nicméně to pro hru bylo dostačující. Co se týče KoA, tak jsem ji moc dosud nesledoval a asi hlavně proto, že se mi vůbec nelíbí ty do očí bijící " hack’n’slash-like" efekty a myslel jsem si, že půjde o nějakou koridorovou rubačku. Po tédle novince mě to zaujalo o trošičku více .
+ můj oblíbený fantasy spisovatel R. A. Salvatore, již zmíněný Ken Rolston a další.
Spolupracoval na tom Todd McFarlane (Spawn) , takže časom jednoznačne kupujem.
OS1R1S : Nápodobně, já dlouhou dobu myslel, že to bude jen konzolová RPG-rubačka, ale když jsem zjistil, jaká jména se skrývají za tvorbou tohoto universa a získal další informace, tak jsem zatím velmi mile překvapen. Těším se na vydání a jsem zvědav, jak vše dopadne.
Tak tahle hra mě začíná zajímat víc a víc Snad se dočkáme co nejdřív.
Zajímavé tvrzení, kterému bych s klidným svědomím věřil, jelikož Ken Rolston, který pracoval právě na Morrowindu a Oblivionu je kreativním ředitelem KoA: Reckoning.