Když Glen Schofield a Michael Condrey v roce 2009 opustili Visceral Games (tvůrci Dead Space), aby pod křídly Activisionu zformovali Sledgehammer, jejich cílem bylo vytvořit akční adventury z univerza Call of Duty.
Po „rozpadu“ Infinity Ward však část prací na Modern Warfare 3 přešly právě na jejich studio a veškeré ostatní plány byly odsunuty na druhou kolej. A nejspíš tam už i zůstanou.
V rozhovoru pro CVG to potvrdil přímo Schofield s tím, že by se po vydání Modern Warfare 3 rádi věnovali něčemu zbrusu novému. „Nejspíš to zrušíme,“ uvedl Glen.
„Na začátku nám dali na výběr: Chcete dělat na Modern Warfare 3, nebo pokračovat v práci na vašem projektu? A to se nám líbilo. Byli jsme spokojení s tím, co jsme dělali.“
„Byla to third-person záležitost, jejíž časové zařazení v rámci série ji ale pravděpodobně příliš vyhranilo. Hádám, že kdybychom na hře pracovali ještě dva, tři měsíce, asi bychom ho změnili.“
Bela: Psal sem tam něco o sobě?
hmmm
sk8 : Chcel by som mať Tvoju skromnosť
Parad! se: No samozřejmě. Protože v obouch případech figuruje špatnost a chamtivost Acti. Před rokem ždímali prachy ze značky , ted to radši nechtěj riskovat. To druhý je logický. Většina hráčů CoD nikdy žádnou adventuru nehrála nebo na to nejsou vybaveni.
No možná to mohl říct trošku jinak, ale každopádně v této diskuzi máme důkaz, že na CoD se nadává tak jako tak. . Když se tipuji před rokem oznámilo, že by měla být CoD adventura, tak každý nadával jak Activision chce vyždímat ze značky prachy a když nebude, tak se nadává zase
Akční adventura. To by bylo zajímavé kdyby konečně Activison najalo na nějakou hru scénáristu a nedělali konverzace minutu před příchodem dabérů. .
no comment
škoda, třeba by to bylo i lepší
ááále…. . jenom zjistili že by nevydělali ty svoje miliony a nikdo by to nekupoval…. tak se zase vymlouvají