Důkazem budiž třetí Mass Effect, jehož beta se, jak už jsme jednou zmiňovali, nešťastnou náhodou objevila o uplynulém víkendu na Xbox Live.
Ačkoliv ji Microsoft urychleně zase stáhnul, řada fanoušků si stihla poznačit to nejdůležitější – singleplayerovou kampaň bude možné hrát třemi způsoby.
Dle preferencí si každý jeden hráč bude moci vybrat, zda-li se do Shepardova posledního tažení pustí v rámci RPG módu, Story módu, a nebo Action módu.
Akční mód, jak už název napovídá, bude celý o střílení a nekonečném přívalu nepřátel, přičemž obtížnost bude automaticky nastavena na normální a konverzace budou probíhat bez vašeho zásahu.
Příběhový mód naproti tomu nechá veškeré rozhovory pevně ve vašich rukou, avšak jednotlivé potyčky budou podstatně snadnější. Údajně bude jejich obtížnost stažena na minimum.
RPG mód by pak měl být takovou zlatou střední cestou. Odpovědi v konverzacích si budete moci vybírat sami a i souboje budou k dispozici s normální obtížností.
Módy už potvrdilo i studio Bioware, jež ale současně důrazně upozornilo, že na každém jednom z nich stále usilovně pracuje a to co bylo k vidění nepředstavuje finální podobu.
Story mode je ideální pro testování lokalizace.
JakER: pravda takýto člověk se může nazývat bláznem
Tak nechápu člověka co si koupí MASS EFFECT a bude hrát akční mód…
ten akční mód je dobrej na znovuzahrání si, kdy už příběh známe a chceme už jen střílet Jinak samozřejmě v RPG modu budou různé obtížnosti na výběr, bohužel na zingu moc psát články neumí, tak z toho článku vyplývá, že bude obtížnost pro rpg mod jenom jedna, ale tak to není
ߣack KiŁŁer: jj je hodně dobrý ale podle mě druhý díl měl lepší
Ten trailer je nejepičtější věc, kterou jsem kdy viděl…
RPG mód = jasná volba.
Spark: Vždyť RPG mod je obojí, ne? Mody jsou zajímavá věc, ale já si z téhle hry stejně nenechám nic ujít, takže půjdu po RPG modu
U mě je to jasný. Hned jak mi hra dojde začnu s RPG a ty ostatní dám o pár dní pozdějc, hned jak to dohraju
mě to příjde jako blbost … však ke správnýmu rpgčku by ta možnost výběru co řeknu měla být automaticky a vlny nepřátel který nekončí by taky v některých částech měla být a někde zase ne …no uvidíme ale určitě se s tímhle nenechám odradit … Mass effect ( celá série ) je super hra a věřím že oni se s tím nějak poperou a že to nezkazej
Takže jsme se dozvěděli jen stupně obtížností.
Johny86: Protoze pak by zase netrivialni mnozstvi individui rvalo ze to je uplne stejny jako dvojka?
a story mod s hardcore obtížností, vším co nabídne RPG mód a masou nepřátel z action modu by nešel. . ? ne. . ? tak ať si to strčijou doprdele, nenechám se omezovat….
ne jako sory ale toto mně vážně nasralo, nějake MP neřeším ale toto už je vážně na mně moc… já osobně žádné velké rozdíli mezi jedničkou a dovjkou až na ten dovednostní strom neviděl, ale jestli budou u každého modu ve trojce pěvně nastavené obtížnosti, to už mi přijde doslova jako drzost od vývojařů…
ono to nezní vůbec jako špatný nápad. ten kdo ma rači akci ať hraje takový mód kdo to hraje kvůli příběhu ať hraje takový mód a mi profíci budem hrát RPG mód. No ikdyž se divím že se jim chce stím takhle patlat.
PS: teď mě napadlo ať to rači udělaj tak že před hrou si budete moci nastavit kolik budete chtít nepřátel atd.
no a ted uz jen cekat jak to cele dopadne …