Ta bude probíhat o blížícím se víkendu, přičemž její pravidla jsou velice jednoduchá. Do slosování budou automaticky zařazeni všichni, kdo se někdy v období od pátku do neděle pustí do hraní.
Ano, to je všechno. A ceny jsou přitom nadmíru zajímavé. Absolutní vítěz se totiž může těšit na výlet do švédského Stockholmu, kde sídlí EA DICE, kam bude s sebou moci vzít až tři kamarády.
Hráč, jenž obsadí druhou příčku, pro změnu získá pět tisíc dolarů ve své měně a konečně třetí místo bude odměněno herní platformou dle vlastního výběru a kompletní kolekcí Battlefield her.
Bohužel, soutěž je pouze pro obyvatele Kanady, Francie, Německa, Velké Británie, Spojených států a jejich provincií, kteří jsou starší 18 let, což nám potvrdili i v EA Czech. Snad se ale postupem času dočkají i menší státy. Kompletní pravidla naleznete zde.
„Listopadové bojové operace budou v prosinci pokračovat s ještě větší intenzitou, protože v té době vyjde první digitální rozšíření pro Battlefield 3 s názvem Back to Karkand. Tento rozšiřující balíček je součástí limitované edice hry. Back to Karkand bude v prodeji i samostatně za cenu 405 Kč a 1200 bodů MS Points na PlayStation Network, resp. Xbox LIVE Marketplace. K dispozici je také již nyní na portálu Origin.com formou předobjednávky,“ informuje tisková zpráva.
„Studio DICE pokračuje ve shromažďování ohlasů hráčů Battlefield 3 a neustále vyvíjí vylepšení a opravy pro singleplayerovou i multiplayerovou část hry. Poslední aktualizace zahrnovaly vylepšení módu Quickmatch a funkčnosti čety, zvýšení stability, redukci laggování i rubber-bandingu a vzhledem k rostoucí poptávce i zvýšení počtu serverů.“
No jo chtělo by to mít šanci si zahrát o dovolenou v DICE studiu. .
toto s nejvyšší pravděpodobností není chyba EA Czech. Tu soutěž samozřejmě chce mít EA v co nejvíce zemích, ale někde to nepovolují některé zastaralé zákony o internetovém sázení, soutěžení apod. Od Bashioka, komunitního manažera Blizzardu, o tom byl hezkej post a ačkoliv nemá s EA nic společného, vztahuje se to i na tento příklad – je v zájmu společností mít tu soutěž a služby v co nejvíce zemích, ale pokud to zákony nepovolují, nic se nedá dělat. Podobně to je třeba u WoWka a AP, RaF a podobných služeb, včetně mnoha soutěží, jako je i tato, taky tam ČR vždycky chybí.
co se dá dělat
Nechápu jak nás mohou takhle ignorovat, prodeje tu byly dobrý. Tady mám dokonce i šanci, protože si stačí jenom zahrát.
no tak todle nasere jako u nas to byla hra o prekonala nejveci prodejnost a oni na nas zase kaslou? ?
Tahle novinka je akorát k vzteku, že ignorují nás. .