„Je pro nás opravdu důležité, aby si naše hry zachovaly své pověstné kouzlo,“ řekl Sam Houser v rozhovoru pro Variety. „Možná mnohé fanoušky naštve, že nevydáváme do éteru moc informací, pro nás je ale cílovkou konečný zážitek. Čím méně hráči ví, co k čemu patří a co pasuje dohromady, tím více se poté prohloubí jejich zážitek.“
„U dlouhotrvajících sérií, jako jsou GTA či Max Payne, se ještě více vrství spekulace a fantazie fanoušků. Dalším důležitým cílem je tedy pro nás trefit onu nostalgickou notku. Lidská paměť má tendenci stírat to špatné a pamatovat si jen to dobré a v tomto směru je rozhodně potřeba správně trefit náladu a vyznění hry.“
My rozhodně musíme přiznat, že mají téměř všechny díly známých sérií Rockstaru své osobní kouzlo a možná musíme vývojářům poděkovat, že nevytrubují veřejnosti jednu novinku za druhou.
Hele myslím že na optimalizaci se tentokrát nevyfláknou, ikdyž u nic jeden nikdy neví… A jak byla řeč o procesoru, tak IV byla známá právě svými extrémními nároky na výkon procesoru ale taky tam fungovala veličina štěstí, někdy jste to fakt nerozjeli ani na nadupaným dělu a jindy vám to zvládlo i celkem velice průměrné PC. Prostě o nějáké optimalizaci nemohla být ani řeč. No snad to tentokrát vyladí. Je pravda, že většina fandů je na tu hru nadržená, jak Robinson Crusoe na pustém ostrově. .
Kraken má pravdu Warfaryne. Mě to dobře sestavené 2 jádro zvládlo, přinejmenším skoro na plný koule, bez problému s hraním. Jen občas se něco oběvilo ale to u každé hry skoro někdy, něco škubne, kousne se, zablbne textura…. A ano souhlas. U her je to, jako u filmu. Čím méně vím o tom z ukázek ale dokáže mě třeba jen 1 ukázka zaujmout a donutit mě, být nadrženej, jak trosečník po roce ztráveným na pustém ostrově, co je zachráněn jachtou plnou nimfomanek, tak jsem pak vážně nadrženej na tu hru a opravdu si ji užívám! Mnohem lépe, než když vim, jako u filmu vše dopředu.
Warfaryn : Je pěkná blbost napsat, že 4 jádro to nezvládalo. Záleží na kombinaci se zbytkem PC. Napsat to jako ty je prostě blbost.
V kombinaci s výkonným GPU a dostatkem paměti RAM, to na max. detaily zvládal klidně i PC s výkonným dvoujádrovým procesorem. (třeba i3)
mohli by zveřejnit požadavky, protože jestli to bude jako s GTA IV, kdy ani 4 jádro nezvládalo gta IV na úplně max. detaily, tak mě to fakt naštve, protože pak čekat týdny na patche, je taky dost k prdu.
Zheiko: Remedy ho mělo na starosti dříve. Rockstar hru vydával.
Dělají rozhodně dobře. Čím méně toho o této hře víte, tím více se na ní budete těšit a až si ji zahrajete, budete hltat jedno překvapení za druhým a říkat si: " Ještě že jsem to nevěděl dopředu. To bych z toho potom neměl nic. "
Spark: Ano v době kdy vychazelo GTA IV mě nadchnul.
Zvlastni, ja myslel ze Max Payna vytvorilo studio Remedy, nikoliv R*…
Spark: Já jsem z něj v té době též byl úplně hotový.
Na takové odhalování např. doplatila i Mafia 2, takže je to jen dobře.
Spark: Mě taky nadchnul, v te dobe sem na to cumel, jak to mesto zije atd.
sweeeet xD
souhlasím
Naprosto souhlasím a rád se nechám překvapit =)
Tebe nadchnul trailer na GTA IV. . ? a nespletl jsi se v něčem. . ?
Abych řekl pravdu, GTA IV trailer mě tak nadchnul minule že se mi o GTA IV zdálo. Přitom i když daleko radši mam třeba serii ASSSASINS CREED, tak z těch traileru vim tolik že si už nemusim pomalu nic domýšlet jaký to bude.