Ředitel Bethesdy totiž v interview pro magazín Wired upřesnil, že náhodně generované události a questy bude moci využívat do nekonečna.
Ty navíc budou přímo kalkulovat s vámi dosaženým levelem, setem schopností a tak dále, aby vám byly schopné namíchat ideální dobrodružství.
Jeden příklad za všechny, jakmile kupříkladu splníte veškeré příběhové mise za zlodějskou gildu či Dark Brotherhood, budete moci začít s náhodnými questy jako jsou třeba vraždy obchodníků.
Počítá se ale i s chytáním banditů v místech, do kterých jste během hraní nezavítali, objevování dosud nepoznaných rostlin pro bohaté alchymisty a tak dále.
Nejsou to jedny z těch nejhorších?
ou je
zajímavé
Moppy: ty nikdy neomrzí
winkja: porno hry
@Overpowered a nebo The Sims, ten snad taky nemá konec
To zní velice zajímavě. Takový generátor questů. Otázka je, jak hodně budou různorodé a jak dlouho to bude člověka bavit. Aby to nebyla 100 + 1 variace na téma dones tohle, zabij onoho… Jinak ale palec hore.
Marek Kakaščík: MP hry
Prvá vec čo ma napadla bol spôsob zadávania úloh. Keď to bude len niečo v zmysle " tu je tabuľa, kde sú všetky kontrakty, " tak sa to podľa mňa rýchlo stane stereotypné. Ale na druhej strane… ktorú hru môžete hrať do nekonečna?
Jak tohle někdo mohl dohrát za 2 hodiny