„Hráči nebudou moct v The Secret World umřít,“ řekl v rozhovoru pro Gamespot jeden z vývojářů, Ragnar Tornquist.
„Důvodem je, že jsme vás nechtěli ze skutečného světa přenést do jiného, který se má ale tvářit jako skutečný, abychom vás tam zabili. To by bylo zvláštní.“
Místo toho hráči upadají do bezvědomí a mohou se odpoutat od svého fyzického těla, díky čemuž se dostanou do takzvaného stínového světa.
„Když se z vás v The Secret World stane duše, můžete vidět věci, které ostatní hráči jednoduše nezaznamenají. Stejně tak na vás budou ve stínovém světě čekat specifické mise.“
Overpowered: Že tě zmlátí a okradou, tak to je právě realita
ganků jsem při levelování na PvP WoW serverech pár zažil, když si k tomu připíšu to, že by mě ještě vzali gear…Bonpare, to není přechytralost, to je dedukce
Overpowered: Ty jsi mi ale nějak přechytralý
Tak to je dost blbej systém. Už vidím ty kinderganky. Jedeš si tak z města do města, přiběhne deset tupců, zabije tě, svleče do naha, enjoy.
Overpowered: Můj komentář se nevztahuje konkrétně k této hře, ačkoli i ta dělá dost velké ústupky. Doslechl jsem se jen o jediné pořádné MMORPG, kde ti po tvém úmrtí vypadne i část tvého majetku a kdokoli ho může sebrat… Jen kdybych si vzpomněl na název…
přečetl sis tu novinku? Není to nic nového. V podstatě se jen novinka snaží říct, že když ti umře postava, tak to neznamená, že je s ní absolutní konec (HC mod) . Prostě se někde oživíš a jedeš znova, je to tak naprosto všude. Tečka. Kdo chce výzvu, má bosse a achievementy.
Všechny MMORPG radši v obtížnosti sleví, než aby ztratili své frustrované zákazníky. A to nepřemýšlí, že někteří třeba určitou výzvu hledají? Tenhle trend se mi vůbec nelíbí.
No to je fakt úžasný, ve WoW je plus mínus to stejný. Čekal snad někdo HardCore mode ve stylu Diabla, kde postavy umřou navždy? Captain Obvious to the rescue!
/facepalm
Z komára velblouda…
Něco podobného je i ve WoW.
Divný. .