„Chvíli jsme problém se zaměřováním zkoumali interně, neboť během asi tříměsíčního testování před vydáním hry si na něj nikdo nikdy nestěžoval,“ nechal se slyšet komunitní manažer Arne Meyer.
I tak ale studio Naughty Dog nebylo schopné přijít na to, co tak hrozně fandům vadí a co přesně by se vlastně mělo změnit.
Justin Richmond, ředitel vývoje, proto na fóru NeoGAF oslovil přímo fanoušky, které pozval k nim do kanceláří s prosbou, aby tvůrcům názorně ukázali co je špatně.
„Když přišli, pustili jsme jim hru se starým i upraveným zaměřováním, aniž bychom ale zmínili, která verze je která. Ze získané zpětné vazby jsme pak za pochodu provedli celou řadu změn.“
„Musím říct, že byli skutečně výborní. Trochu to připomínalo pracovní schůzku. Byli přesní, vždy mluvili rovnou k věci a byli neuvěřitelně nápomocní.“
Výsledkem je patch, jenž do menu hry přidá možnost druhého systému míření, které je nápadně podobné tomu z Uncharted 2: Among Thieves.
Nevědi, co by tomu vytkli …
To jsou aspon pořádní vývojáři, smekám předtím jakou ochotu dějaj pro fanoušky
Je to jen o zvyku po patchy si zas zvyknem na jiný míření no
Mě to míření nevadí. Zyvkl jsem si. Ze začátku jsem si říkal “Sakra je to nějaký pomalý a tuhý“ al teď už mi to vůbec nepříjde.
?
valis1: To se zatim nevi.
kdy?