Když totiž na hře místo studia Darkworks začal pracovat Ubisoft Shanghai vše již vytvořené bylo zahozeno a začalo se hezky od píky.
„Začalo to jako CG trailer,“ vysvětlil Aurelian Palasse z nového tvůrčího celku. „Do Šanghaje dorazil v roce 2010 a my se rozhodli, že to chceme udělat realističtější.“
„Začali jsme tedy úplně od začátku, ale se stejným námětem. Nechci tvrdit, že je naše hra lepší než ta Darkworks, ale díky tomu, že to bylo CG, bylo tam vše možné.“
„Navíc to nebyly skutečné gameplay záběry takže srovnávání není tak úplně košer. Námět se nám ale líbil hodně, stejně jako atmosféra.“
Níže se můžete ještě podívat na šest nových obrázků:
Tahle hra patří mezi mé ostře sledované. Uvidíme, co z toho vznikne, ale já Ubisoftu prostě věřím
Na hru sem opravdu zvědavej. Uvidíme jak dopadnou recenze.
To je super. Jsem rád že to chtěji udělat realističtější, protože přesně to jsem si přál.
Rambo : moje slova
Jen škoda, že to vyjde jen digitalně.