Již před nějakou dobou jsme vás informovali o tom, že John Carmack plánoval v brzké době uvolnit k volnému použití zdrojový kód třetího Doomu. Studio ale narazilo na problém s legální strany, a to kvůli grafické vychytávce zvané Carmack’s Reverse.
Ta pomáhala renderovat stíny ve hře a kromě Carmacka na ní pracovalo hned několik programátorů. Tento trik poté skončil ve vlastnictví Creative Labs a Carmack tedy neměl právo uvolnit kompletní zdrojový kód bez jejich svolení.
Nakonec se však situace vyřešila. Carmack trochu přepsal kód a přidal dodatečné řádky, jež dovolují vše bez problémů aplikovat i bez využití oné vychytávky. Zdrojový kód je tedy konečně ke stažení, takže na nic nečekejte a jděte do toho.
Zdravim, nevite v jakym je to jazyku? ? jak to otevrit. Jsem zacatecnik samouk diky za odpoved
tak asi to dovoluje hru upravovat, předělávat dle vlastní chuti hádám
Parada keby som nebol tak unaveny tak uz to luskam. Len som to tak zbezne pozrel a vyzera to dobre. Uz sa tesim na MegaTexture. cpp
na co že to je? hihi
Já vůbec nevím co to ten kod je a k čemu je, jdu googlit.
Nejdříve to musím pochopit a až pak si to stáhnu. Štěstí, že Zing o tom informuje