„Přidali jsme do hry míření přes rameno, kdy se kamera po zmáčknutí levého triggeru trochu přiblíží, avšak na úkor rychlého a snadného pohybu,“ začal vysvětlovat Nelson.
„Kromě toho jsme nicméně do titulu začlenili i rozsáhlý systém krytí, ale to jsou spíš jen takové doplňky pro skutečné jádro hry.“
Mnohem zajímavěji se proto jeví systém Last Man Standing, díky němuž vám Max neumře pod rukama, když se se zdravím dostane na nulu.
Pokud totiž máte k dispozici tzv. painkiller, jakmile vám klesne zdraví, hra se automaticky přepne do bullet-módu a pokud se vám v něm podaří zneškodnit nepřítele, který vás zabil, výměnou za jeden painkiller se vám obnoví malá část zdraví.
Neméně důležitý je však podle Nelsona i jejich přístup k animacím, u nichž se prý snaží především o to, aby působily realistiky a uvěřitelně.
Jinými slovy, aby hlavní hrdiny reagoval na dění kolem sebe tak jako byste na něj nejspíš reagovali i vy. Tedy, pokud vám taky někdo neustále usiluje o život a bez problému zvládáte vystřílet tisíc kulek během minuty.
Tomu všemu by měl napomoct upravený engine Euphoria, který Rockstar použil už v případě Red Dead Redemption nebo Grand Theft Auto IV.
To pobíhání mezi kulkami je spíš komický, než ‚Super-Epic Slow motion‘
Docela logicke rozhodnuti míření přes ramenu už standart a cover systém když je udělaný s citem a pečlivě je skvělá feature… (mrk, mrk na Human revolution! )
Pokud ve chvíli, kdy Max schytá smrtelnou ránu, nezačne přes celou obrazovku blikat nápis " ! You are almost dead, kill the enemy now! " , osobně v tom zas tak velký problém nevidím, zvlášť když musí mít hráč v zásobě Painkillery. Podobně to funguje třeba v Borderlands nebo ve Special Ops MW3 a člověka to nijak neruší, naopak ho to nutí všas a rychle jednat. Tady půjde očividně o snahu, aby člověk nevyplýtval všechny zlepšováky hned jak je získá, ale aby naopak myslel na to, že se mu mohou víc hodit až bude nejhůř. Zrovna v případě Maxe to plně schvaluju
Safra se na něj těším
Taky pamatujete ty časy, kdy se ve hrách dokonce umíralo?
Jako v Hitmanovi – když ti začala rudnout obrazovka, stačily 3 HS a člověk byl zpět ve hře.