Co nejdříve bychom se tak měli dočkat podpory plug-and-play pro herní ovladače, což bylo odhaleno na konferenci Develop Liverpool. V prvním čtvrtletí se pak dočkáme i updatu, který přidá podporu webových kamer a mikrofonů bez potřeby jakýchkoliv pluginů. To samozřejmě přidá další možnosti prohlížeče v oblasti herního průmyslu.
Plánuje se taktéž podpora WebRTC, zdarma šiřitelné aplikace pro videochat, která poběží přímo v prohlížeči. Tato technologie podporuje online hraní po vzoru OnLive, což jde ruku v ruce s plány společnosti na poli her.
Vezmeme-li v úvahu, že se HTML5 začíná jako náhrada za Flash rychle rozšiřovat a prohlížeči Chrome nedělá problém akcelerace grafiky WebGL, nejsme od revoluce v internetovém hraní zas tak daleko.
Po google music tady bude Google Games. Počítám že by se to mohlo živit reklamama během loadingu. A to by byla sranda
Tak to jsem na ně zvědavý s čím se vytasí!
html5 si ještě na revoluční hraní počká… Jsem spíš zastánce flashe (nějak prostě fandim Adobe) , ale html5 se nebránim. Spíš mi jde jen o to, že se z něj dělá nástupce, přitom by to měla být jen alternativa. Výhoda je, že nepotřebuje plug-in, ale ten kdo má dneska IE6, 7, 8 (z jakéhokoli důvodu) si snáz doinstaluje plug-in, než celej moderní prohlížeč, ačkoli to s tématem google nemá moc společnýho, protože jeho hry pojedou určitě jen v chromu. Flash je tu dlouho a umí toho mnohem víc (co se hraní týče třeba Unreal Engine) a líp, než umí html5 a dost možná, než kdy html5 bude umět…