„Pirátství je vážný problém, o tom žádná,“ uvedl Fork Parker v rozhovoru pro Destructoid. „Ale úspěch her jako je Skyrim, nebo náš Serious Sam 3, dokazuje, že i na PC existuje dostatečný trh.“
„Je jen na vývojářích a vydavatelích, aby do svých titulů implementovali to, za co jsou dnešní hráči ochotní zaplatit.“
„Místo obviňování zákazníka by se tak ostatní měli zaměřit spíš na kvalitu svých her, nebo na to, že každý rok vydávají nový díl něčeho, co vypadá pořád stejně.“
„Místo obviňování zákazníka…" A ja som si doteraz myslel ze zakaznik je ten co kupuje, alebo aspon planuje kupit, ale ked sa sem pocita aj zlodej tak to zacina byt zaujimave.
Jak som videl ten gameplay tak nemám obavy!
Hm takze den pred vydanim to bude mit milion lidi dohrani
Firmy by se hlavně měli řídit základním pravidlem obchodu " Náš záazník náš pán" což nedělají. . Firmy jako Blizzard, Valve nebo třeba Croteam zajímá názor hráčů a zajímá je co by třeba chtěli hráči ve hře vidět ale to jsou jen vyjímky potvrzující pravidlo. . a to je špatně protože hráči očividně ochotu dokážou ocenit. . !
Strec: souhlasím. Bohužel opravdu málo vývojářů se řídí touto filozofií, ale jejich hry s pirátstvím problémy nemají. Důležité je nabídnout kvalitní produkt a něco navíc, co piráti sami nabídnout nemůžou.
Pořád jsou to jen slova jednoho… možná i dvou lidí, ale chtělo by to činny a zapojit do toho i ostatní. Nic nemění na tom, že co řekl je pravda.
jn. . narazka jak svin
na DICE ?
" … zaměřit spíš na kvalitu svých her, nebo na to, že každý rok vydávají nový díl něčeho, co vypadá pořád stejně. “ – dobrá narážka