Sawyer, jehož dítko Fallout: New Vegas běželo na podobném technologickém základu, řekl, že bude tajemný bug nejspíše problémem designu úrovní a enginu samotného, jehož oprava může zabrat opravdu hodně času.
„Čím déle hrajete za jednu postavu, tím více různorodého obsahu (vzhled postav, věci na stolech, objekty aj.) se ukládají a zůstávají v paměti,“ vysvětloval Sawyer. „Myslím, že už jsme měli možnost vidět uložené pozice o velikosti 17 MB, což v některých oblastech může být opravdu zdrcující.“
Na otázku jednoho z uživatelů, zda se jedná o problém exkluzivní pro konzoli PS3, Sawyer odpověděl: „Co se týče Falloutu 3 či Skyrim, problémy nejvíce vyčnívají právě u PS3, jelikož má konzole rozdělenou paměť. Xbox360 ji má sjednocenou. V zásadě to znamená, že Xbox má k mání 512 MB, jež se libovolně rozdělují mezi systémovou a grafickou pamětí, podle potřeby. PS3 to má nastaveno stabilně – 256 MB pro systém a 256 MB pro grafiku. Je to v základu stejná velikost, ale pro vývojáře naprosto nepřizpůsobitelná.“
„Ve Skyrim tedy jde o systém, kterým engine uschovává data za běhu. Kompletní vychytání chyby tedy může zabrat hodně času.“
SKYRIM budu mít na vánoce, takže doufám , že to co nejvíce opraví! Jinak mě to bude velice mrzet.
kouzlit s tak obrovským množstvím mb paměti nejde donekonečna příští rok by už měli přijít s něcím novým
Tak ale tá hra zas neni až tak dlhá (1 rok) , možno bude v balíku spolu s prípadným datadiscom, či tak. . Ale sú to borci, nechcem ich ohovárat!