Ačkoliv studio Bioware slíbilo dřívější přístup všem, kdo si koupili tzv. pre-order kód, v rámci strachu z obřího náporu na herní servery se rozhodli tyto hráče zvát postupně.
To by mělo zamezit nejen padání hry, ale především dlouhým frontám na přihlášení. Zatímco herní stroje dosud drží, nepříjemný odpočet po přihlášení se eliminovat nepodařilo.
Stěžují si na to hráči po celém světě, kterým sice vyskočí fronta dlouhá „pouze“ 30 vteřin, avšak po jejím vypršení se odpočet obyčejně rozjede znovu.
jj mapy jsou takzvaně rozinstancované, pokud je třeba, takže se nestane, že jedny a ty samý mobky nahání stovky hráčů, general chat mají ale společnej a hráči se můžou portnout k sobě pomocí call a shuttle a teď už to nesežere ten půl hodinovej cooldown, jako to bylo v betě
Jep, ale pokud jsem dobře pochopil to co jsem zahlídl v Betě, tak každá mapa (planetka) na každém serveru běží vícekrát…tzn všicni hráči nejsou na stejné mapě, i-když na ni vlastně jsou Ale není strachu – člověk mezi nima může volně přecházet a komunikovat…
imho to není kvůli stabilitě serverů, ale spíš kvůli hratelnosti, si představte tisíce lidí na stejných mapách co dělají stejný questy, to by jste taky mohli nahánět deset mobů třeba hodinu
No já aky neměl problémy s grafikou při hraní RAGE. Každopádně tohle se dalo čekat při tak silné mediální masírce. Lidi jsou zvědaví, ale kvůli tomu přece nepojedou servery shcopné uspokojit celou tu kapacitu. Poítá se stím, že si to vyzkouší miliony lidí, ale zůstane jich pouze omezené množství. Spíš by mě zajímalo, jak se to hraje .
na nic takovýho jsem od včerejška nenarazil…