Od další generace grafiky očekává dokonalou souhru a rozlišení, kde se nejspíše stane standardem 1080p.
„Zaměření se na vysoké rozlišení 1080p pro další generaci dává smysl. Takřka každý dnešní displej nějakým způsobem blbne při 720p,“ tweetoval Carmack.
Většina konzolových her v současné době v základu běží na rozlišení 720p, vaše televize, monitory či samotné konzole však toto rozlišení uměle zvednou až na 1080p, pokud uznáte za vhodné v nastavení. Takový Battlefield 3 běží na konzoli dokonce v rozlišení 704p.
RAGE dotlačilo hardware téměř na maximum, především díky maximálnímu využití rozlišení 720p při 60ti snímcích za vteřinu. I přesto se nevyvarovalo problémům s naskakujícími texturami, což Carmackova slova jen a jen potvrzuje.
id Software v současné době pracuje na čtvrtém Doomu, o projektu ale není známo zhola nic.
Strec:
Když ono se ukázalo, že těch hráčů zase tak moc není.
Zato se vyrojilo spoustu zlodějů a pirátů. A pro ně přeci netvrdili, že dělají hry, že ne?
JakER: Spíše se teď budou soustředit na Vitu.
Ctira. d: Buďto Sony promarnilo zase správné načasování (které v tomto byznysu hraje hodně) a nebo umí lépe držet tajemství.
Carmackov engine sa mi vzdy pacil a ID Tech 5 nie je vynimkou. Kazdopadne uz priznal ze primarny vyvoj na konzoly bola chyba a len mu pribudli problemy, takze som zvedavi ako dopadne ID Tech 6, ktory by mal zasiahnut nove konzoly a mal by uz podporovat ray-tracing.
JakER: Počítám s rokem 2013. Možná v tu dobu výjde nedjříve Xbox a PS4 bude oznámena, s datem vydání 2014.
Další co přidal do hrnce… Zdá se mi, že další generace konzolí je opravdu, OPRAVDU blízko.
Oski24: z velké části s tebou souhlasím. Ještě pamatuju věty některých vývojářů, kdy "hry děláme pro hráče" a pak tam začala valit ty DRM online ochrany, samy porty z konzolí a pod.
Tak, asi každý normálně myslící člověk dojde k tomu, že by next-gen měl normálně zvládnlout 1080p při 60 snímcích. Na to nemusím bát programátor.
Pochybuju jak tady napsal RIP že by tohle byla poslední generace konzolí. To je jako řikat ve 20. tých letech že to bude poslední generace aut a neni co zlepšovat.
Neříkám, že by se neměly dělat hry na konzole, ale jen bych si přál, aby se vždy vše vyšperkovalo na PC a pak se udělali verze pro konzole když se pro ně hry stejně dělají na PC když to šlo dříve, když ještě konzole tolik "nefrčely" tak proč by to nešlo teď? Ti někteří vývojáři, pardon dnes už většinou výrobci jsou prostě líní. Je snad DICE v problémech? NE, hoši udělali Battla 3 jako primárně PC hru a funguje to
-R. I. P–To áno, ale kedysy kidal tento , , magor" špinu na konzole a teraz na PC, takže sám nevie čo chce. Vývojár je to dobrý, ale niekedy trepe také blbosti, že až rozum nad tým stojí.
Oski24: prober se…. . asi moc sedíš u svojí PC modly…. konzole jsou pro akcionáře jistější trh než PC a kdyby jakýkoliv manager AAA titulu konzole vynechal, tak jde studio brzo do kytek…. PC tlačí vývoj dopředu to bez diskuze, ale ne každý má čas a chuť řešit upgrade a aktualizace hardwaru a softwaru co půl roku, ale chce si prostě zahrát…. takže tvoje bláboly "ten kdo dnes dělá hry primárně na konzole je ubožáka je vidět, že mu jde jen o zisk" jsou úplně mimo…. ohledně PC pirátství no comment….
Oski24 "ten kdo dnes dělá hry primárně na konzole je ubožáka je vidět, že mu jde jen o zisk" Aha takže herní vývojáři budou žít na dluh žrát rejži a z doborty duše dělat hry které si nikdo nekoupí? Skyrimu se na PC prodalo 1 mega což je stejně jako Zaklínače 2 na PC v poměru konzolí je to ale pořád 1: 10. Na konzolích se taky pirátí jednoznačně míň. Dal jsem si tu práci zašel na piratebay podívej se: PC [ odkaz ] X360 [ odkaz ] Pořád se na konzolích pirátí míň. . ? Jo a k těm číslum sou z vgchartz. com [ odkaz ] těch čísel se nelekejte aktualizujou to 1x týdně.
To co tvrdí John Carmack, tvrdím i já! A to nejsem génius.
Tak sem s tím! Ihned kupuji! ( PS4 )
ach jo, no jo napakujte se prachama na zastaralých konzolích, až ty vyjdou na začátku roku 2013 (údajně) , tak PC HW bude zase úplně někde jinde a bude pomalu mizet i ten dnešní standart 1080p u PC. Ať Carmack radší drží …. Ty jeho optimalizace na PC verzi RAGE byly strašné, no jo, jen se pakujte, ten kdo dnes dělá hry primárně na konzole je ubožáka je vidět, že mu jde jen o zisk. Tito lidé hry nevyvíjí, ale jen vyrábí a recyklují a pořád melou dokola jak to tlačí z dnešních konzolí maximum. Konzole to prostě serou a PC pirátství? To je zase kapitola sama pro sebe. Ale prodeje Skyrimu na PC dokázali, že kvalitní hra se na PC prodává velmi slušně. [ odkaz ]