Soudní tahanice mezi společností Bethesdou a vývojářským studie Interplay zdánlivě dospěla do svého závěru, obě stany se dohodly.
Všechna práva duševního vlastnictví na název Fallout patří Bethesdě. Licence Interplay pro Fallout MMO je neplatná s okamžitou platností – Fallout, Fallout 2 a Fallout Tactics až do prosince 2013 patří Interplay.
Bethesda, mateřská společnost ZeniMax, souhlasila, že studiu Interplay vyplatí 2 miliony amerických dolarů jako součást vyrovnání. Každá strana souhlasila, částka pokryje právní náklady.
Firma Interplay vytvořila značku Fallout v roce 1997. V roce 2004 prodala práva Bethesdě, která značku vlastní.
Samostatnou žalobu podala společnost ZeniMax, které se nelíbilo, že Interplay využívá název Fallout MMO. Soud potvrdil, že studio nemá právo značku Fallout využívat a Interplay souhlasili, že ji nebudou používat ani v budoucnu.
„Fallout je důležitou vlastností ZeniMax. Nyní jsme schopni vyvíjet další Fallout tituly pro naše fanoušky, aniž by se na tom podílela třetí strana nebo se do toho musel zapojit soud,“ řekl Robert Altman, generální ředitel společnosti ZeniMAx.
Bethesda má otevřené dveře, aby se mohla pustit do Fallout MMO.
Sakra. No tak doufám, že se MMO dočkáme alespon od té Bethesdy když chce tolik ta práva. Jako MMO by totiž Fallout byl dokonalý.
to SeanDevline: tak když tohle říkáš tak si nejspíš nehrál fallout 2 bo to by si měl určitě jiný názor
Co jim zbývá… snad alespoň ty 2 melouny dobře využijí a dosavadní práce nepůjde nazmar.
Fallout 3 od Beshedy je BEST
Bethseda neměla ty práva dostat nikdy, na žádný Fallout. Podle mě jejich nově vytvořený fallout nebyl uplně špatný, nicméně to nebylo to co jsem očekávál že dostanu po vzkříšení sérii. Bohužel i já jsem jim dal peníze za Fallout 3 … Od té doby jde tak nějak série mimo mě a od Bethsedy už nic nečekám, ani nechci.
Kdo má víc peněz vyhrává tak už to bývá…
Bože já se tak modlil za Interplay… Tímhle si to u mě Bethesda pos*ala totálně, protože tohle byla od nich kudla do zad. Pozdě si uvědomili potenciál MMO Falloutu a proto zničili práci jiného týmu. Opravdu skvělá práce Bethesdo.
trphajzlik: A jo vlastně přejmenovali engine a jinak je stejný Oblivion Engine.
HALF-LIFEBLAZEN: Souhlas… Od dob, co má Fallout Bethesda mě přestal též zajímat…
Oblivion enginu jsi chtel rict
Tak a Fallout jakej znám pro mě už skončil a místo něho budou bugovačky na Enginu Skyrimu.