„Tentokrát chceme po hráčích, aby si opravdu užili jednotlivé kousky, kterých ve hře najdete opravdu hodně,“ řekl kreativní ředitel Paul Hellquist. „Chceme, aby bylo zábavné zkoušet jednotlivé výhody i slabiny zbraní, jejich módy a upgrady. Často se totiž stává, že někdo proběhne celou hru s jedním samopalem.“
V tom byl první díl dost omezující, což přiznává i umělecký ředitel Jeramy Cooke.
„To jsme v jedničce přehnali. Pak jsme zjistili, že lidé chtěli jen hrát s těmi zbraněmi, které se jim zalíbili. Bez nutnosti něco řešit,“ řekl Cooke. „Tentokrát jsme se snažili být méně nároční ohledně toho, co přesně musí hráči používat a otevřeli strom schopností, aby si s ním všichni vyhráli.“
„Tentokrát můžete narazit na zbraně, jež jednoduše lépe sedí k některým schopnostem a postavám, nikoho ale do jejich používání nenutíme.“
Borderlands 2 vychází 18. září letošního roku pro PC, PS3 a Xbox360.
Tjn, na prvním levelu do ruky brokovnici, na konci to s ní kosí jako z tanku, ale když ta postava vezme do ruky samopal tak si div nevystřelí oko.
Borderlands 2 si určitě koupím! Už se na ni moc těším. Jednička mě bavila a stále má čím bavit i dnes.
pro mě jednoznačně BiA byly daleko zabavnější a akčnější Bord1 se mě nelibil asi přilišnou RPGčností jezdenim jako magor z mista na misto. . mam asi 80G z 1800na xboxu. . i kdyz na pc sem to s namahou cca po roce dohral
borderlands je lepši než brother in arms
at radši dělaj na Brothers in Arms než na tomhle
já už tu hru chci