O Fox enginu jste již měli možnost číst v minulém roce. Jedná se o interně vyvíjený grafický engine, který Hideo Kojima hodlá využít ve svých budoucích hrách, včetně tajemného Project Ogre. Ven se nyní dostává zajímavý srovnávací obrázek, který se diváků ptá, zda dokáží rozeznat engine od reality. A co vy? Dokážete?
Pokud stále tápete nad odpovědí, napovíme vám, že sloupeček B patří Fox enginu, který renderuje místnost v reálném čase. Dá se to poznat především na ostrosti zobrazení, sytějších barvách a kontrastu.
Zajímavou ukázku vymožeností enginu můžete vidět i na druhém obrázku, kde je předvedena hra světel a stínů.
Vypadá to, že má Unreal 4 Engine a CryEngine 3 pořádně tuhou konkurenci, která se blíží realitě mnohem více, než by se mohlo zdát.
Routa: tak ale herce pro Motion-Capture jen tak ledajaký animátor nenahradí
to abych koupil novou grafarnu
Teď to chce už jen video, aby jsme to viděli v chodu
Klikl na ten odkaz někdo? Je tam právě Cryengine 3. A vypadá to mnohem lépe, než tyto vcelku jednoduché místnosti.
CryEngine byl pro mě vždycky jeden z nejoblíbenějších Enginu, ale vypadá to, že už asi nebude Nicméně si nemyslím, že budoucnost je v krásné grafice. . Hry jsou hry a né simulace.
ale co ty hrany. . jak od křečka
Routa: Já myslím že bude stačit 10 až 20 let a nebudou potřeba ani dabéři.
Tak to je jiná, Hideo si musel zamakat.
Hideo Kojima je prostě Hideo Kojima. Nikdy nezklame!
A co třeba tohle? [ odkaz ] I na dalších současných enginech není problém už předvést skororealitu.
Vixi: Jo no, kromě té barvy sedaček tohle byl hlavní rozpoznávací znak
Za chvíli půjdou herci do důchodu, a k filmům budou třeba jen dabéři… kdo ví, možná ještě dalších 100 let a už ani ti nebudou třeba . Jasně, možná to teď zní šíleně…
Mě připadá jak kdyby tam chybělo vyhlazování hran.
Oh shit, cože? ! Já si říkal co je to za obrázky kanceláří a oni to jsou screeny! ! !
No určite to nebude na dnešnú generáciu pc už…
Teď by mě ale zajímalo, jak moc využitelné to bude v praxi. Předtvořenou scénu dokáže velmi pěkně vyrenderovat každý engine (jasné, píšeme, že je to v reálném čase, ale stejně) , ale to není všechno, záleží, jak to bude zvládat větší otevřené plochy, fyziku a spoustu dalších věcí. A taky by mě celkem zajímalo, jak to bude hardwarově náročné…