Electronic Arts v San Francisku na GDC 2012 pozvalo vývojáře, aby se přišli podívat do jejich stánku, kde nabízejí nová pracovní místa v EA Gothenburg, které je zaměřeno na Frostbite 2.0 engine od DICE.
Nové studio se sídlem ve švédském Göteborgu vytváří dosud neoznámenou hru s využitím Frostbite 2.0 enginu, jenž poháněl rovněž Battlefield 3.
Vydavatel hledá tvůrce snad na všechny pozice s podmínkou, že podepíšou smlouvu o mlčenlivosti, aby neunikly informace o neoznámené hře.
EA se již dříve nechalo slyšet, že engine od DICE bude využívat stále častěji, prozatím na něm běžel multiplayer Medal of Honor z roku 2010, Need for Speed: The Run a v budoucnu se s touto technologií setkáme minimálně u Command and Conquer: Generals 2 a Medal of Honor: Warfighter.
Pro úplnost dodejme, že by s Frostbite 2.0 enginem měli pracovat i v EA Montreal, kde se zrodila série Dead Space či Army of Two (podle spekulací by engine měl využít i titul Army of Four).
Ale tím pádem nemůžou (bez placení) jiná studia EA využívat CryEngine
Já také neřekl že jim patří, já řekl, že je součástí EA Partnters.
EA Partners ale není to, že jim Crytek patří. EA Partners je program, do něhož se dostanou studia se zajímavými hrami – EA jim zařídí marketingové kampaně a vydává hru. Studio jim ale nepatří a dokonce ani značka (samotná hra) .
Je součástí EA Partners
Protoze Crytek nepatri EA (ani cryengine) prijde mi tvuj komentar mimo misu (alespon co se tyce cryenginu)
S CryEnginem a Frostbite enginem se EA stejně pěkně pojistilo. Vždycky když má nějaké studio nějaký dobrý námět na hru, už to nemusí ztroskotat na vytváření enginu, prostě jim předhodí jeden z těchto high-end enginů.
DICE udělalo zjevně engine, který se bude opravdu hodně používat