Informaci na svém Twitteru prozradil herní designer Tim Browne, který se na začátku tohoto roku připojil k Ubisoft Annecy. Podle svého tweetu zastává v tvůrčím celku roli hlavního designera multiplayeru Assassin’s Creed 3.
Tým Ubisoft Annecy byl zodpovědný za multiplayer Assassin’s Creed: Brotherhood a podílel se rovněž na Assassin’s Creed: Revelations. Studio vytvořilo i multiplayerovou část pro Splinter Cell: Chaos Theory.
Browne dříve pracoval jako senior designer v Codemasters, kde dohlížel na vývoj Operation Flashpoint: Red River.
Na Xbox.com se dávno objevila informace, že hra nabídne i online kooperaci. Tak uvidíme…
Assassin’s Creed 3 vyjde 31. října letošního roku pro PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
bylo bi lepsi kdy bi udelali ten pribeh a pk multak teda jestli ho uz
nemaj
aSsAsSiNuS, utresyby: Jak by mohly práce na MP mít vliv na omezení SP, když ho vyvíjí jiné studio. Za hlavní práce odpovídá Ubisoft Montréal.
utresyby: Ale nadruhou stranu musíme brát v potaz, že AC2 byl plnohodnotný díl, zatímco Brotherhood a Revelations byly spíše jako DLC… Menší doba vývoje a cílem bylo rozvíjet příběh a zároveň přinést něco nového.
Na trojce se údajně maká už tři roky, tudíž na SP bylo času skutečně dost a věřím, že bude stát za to. A navíc coop si dokážu dost dobře představit a celkem bych ho ocenil, pokud by byl dobrý…
Taková blbost prej aby nezmenšili SP, když porovnáš AC1 a AC2 s Brotherhood, Revelations tak to jsou sotva poloviční hry kvůli tomu MP
Já se třeba na MP moc těším. Zatím se mi v Revelations líbí moc.

Tedy rozhodně nepočítám s tím, že by kvůli MP zmenšili SP.
(singl je přeci priorita) , je to přeci plnohodnotný díl,
tak doufám že ne, to by mě potom štvalo.
Ale prostě nevěřím, že by SP takto pokazili.
Multiplayer u ACB a ACR byl dost hodně nudnej, tak doufám, že u trojky bude lepší.
pokiaľ majú SP časť kompletne hotovú ok v pohode ale ak ju nemajú hotovú a opeť ju zanedbajú kôli tomu hlúpemu MP tak začnem vraždiť ….
Já jsem MP v Brotherhoodu, ani nerozjel.
Fogo: Rozhodně lepší než v Revelations.
No tak to je vážně super, tak bez MP bych se určitě neobešel, nechápu proč ho tam pořád musí cpát, jednička a dvojka i bez něho byly perfektní. Doufám že aspoň místo nějakých "vylepší" postav a schopností a zaměří se radši na opravení všech těch zázračných zabití skrz zdi a hlavně na vytvoření vlastních servrů, aby mi to konečně fungovalo!
Tak MP v Brotherhoodech byl pěkně trapnej