Poslední díl polského časáku PSX Extreme přinesl pár nových informací o jedné z nejočekávanějších her tohoto roku.
Odhalila se především hrst detailů kolem působení hráčovy postavy Connora v pustině; a je jasné, že Zdeněk Srstka z ní nebude mít radost.
Zde je celkový výpis informací, jak je z polštiny do angličtiny humpolácky přeložil server Gamepur:
• Výpis zbraní nikoho nepřekvapí. Dočkáme se tomahawku v jednom pařátu i ve dvou, dále pak skrytých čepelí, pistolí, luku, obourčáků a nakonec zřejmě i nějakého druhu ostnatého dráhu, který bude sloužit ke švihání (původní překlad zde pokulhává).
• Connor bude moct lovit zvěřinu a chycené zvíře stáhnout z kůže (skalpování lidí je ovšem prý příliš krvavé…). Dle techniky zabití zvířátka se následně určí i výše ceny získané kůže.
• Zvířátka půjde stopovat pomocí loveckých psů.
• Pod kudlu se tak dostane přes třicet typů němých tváří.
• And now for something completely different: hra bude obsahovat i děti..!
• Soupeře půjde použit jako živý štít. Na odsekávání končetin ovšem nedojde.
• Oponenti budou čekat pěkně za sebou, než na ně při bitvě dojde řada.
• Velikost divočiny je jeden a půl krát větší než Řím v AC: Brotherhood. Což je fascinující, vzhledem k tomu, že jde o… pustinu. Nejsou zde také údajně skoro žádné neviditelné zdi limitující hráčův pohyb.
• „Leap of faith“ skoky se budou provádět i ze stromů.
• Nová animace Connora má být mnohem plynulejší. To ovšem zní jako typický PR slib.
• Jak již víme, dojde na změny denní doby i ročních období. Jak se šeptalo, sníh ovlivní především pohyblivost. Dá se očekávat, že půjde nalákat NPC do závějí, kde uvíznou, následně se vyhoupnout na stromy a elegantně uniknout nebo získat levné zářezy na pažbě.
• Historická perlička na závěr: především naše severské bratry (Poláky) potěší skutečnost, že se hrou mihne i Kazimierz Pułaski. Ten byl polským šlechticem, který pro svou práci v kontinentální (americké) armádě získat pověst „otec americké kavalerie“.
shut up and take my money : X
som zvedavy ako to bude s tymi assassinmi ktorych si zavolas na pomoc
Moc velká škoda těch skalpů….
Stanislav Križan: realistickejsie by to nebolo kedze Conorov kmen neskalpoval
: skor to druhe… alebo to proste nechaju tak ako predtym, dieta ci dospely, to bude jedno
Podle mě to sítě nepude zabít (jako že do něj můžeš sekat ale ten meč přez něj jen prosekne nebo tak něco) nebo zabiješ dítě= desynchronizace.
Souhlasím se Szczigim , např, v Mafii (1) taky bylo jen jedno dítě ale v AC se stejně nedají masově vraždit civilisti tak si asi řekli že tam děti můžou dát .
Ja len, že s tými skalpami by to bolo realistickejšie, samozrejme, že to budem a hrať aj bez nich a mimochodom bývam na dedine v rodinnom dome
Ovícenej Kretén: byli/o, třeba ACII, ale jen sem tam se mihnulo dítko (bratr Ezia) převážně na začátku. Ale taky mi to nějak nepřišlo, že tam nikde nejsou.
hra bude obsahovat i děti, před tim sem si ani neuvědomil že tam děti nebyli x)
No s tim skalpovanim mate pravdu ale v tom připade nechapu proc tam davaji decka . Jasne bude to vic realnejsi ale uz vidim hrace , kteri se budou vyzivat v zabijeni decek (a to asi nebude moc dobre) . Standa12: OMG co to mas za nazory: radeji skalpovat lidi nez stahovat zvirata z kuze ( nebo teda nevinnetvory jak pises) . Je to naprosto normalni jak si myslis ze se ti na taliri objevi kralik, slepice nebo jinci zvire , jde videt ze porad jenom sedis v panelaku a nemas vubec tucha.
Michal Burian : Aha, tak to se omlouvám, už je to dýl co jsem tu novinku četl a měl jsem utkvěný v hlavě, pouze ten druhý důvod. Má chyba.
to Silverine: Vše si můžeš přečíst v předešlé novince, bylo to kvůli tomu kmenu, který ve skutečnosti neskalpoval. Další důvod byl, že by to bylo moc krvavé a hra by nemusela v některých zemí projít
@eXpe : To víš, lidi jako seš ty, kteří samozřejmě ví, jak vést kvalitní portál o hrách, svůj vlastní nemají, takže se musíme spolehnout na Zing. Je to škoda, takových tlučhubů je až příliš, vážně mě kolikrát mrzí, že se nespojí a neudělají nějaký lepší, kvalitnější a především výtvor na úrovni.
Nemáte někdo odkaz na ten originální článek v polštině?
Nevím, kde přesně jste vzali informaci, že … Cituji : "skalpování zvířat prý bude příliš krvavé". Já spíš četl, že to tam chtěli dát, jenomže potom zjistili, že indiáni v té době a ještě z těchto kmenů tyhle věci nedělali, a právě kvůli tomuhle to dali pryč, možná, že fakt, že to bylo přilíš krvavý zmínili, ale nikdy neřekli, že to byl hlavní důvod toho, proč to odstranili.