Ty tam jsou údajně nekonečné rozhovory a pravidelné posedávání. Vše by mělo působit mnohem reálněji a každá jedna osoba prý bude disponovat celým vzorcem chování.
„Asi největší změnou je, že jsme obyčejným postavám umožnili měnit oblasti i činnosti,“ začal vyprávět Hutchinson. „Už se tak nestane, že byste ty samé dva lidi viděli konverzovat několik hodin.“
A to samé údajně čeká i zvířata. „Samozřejmě bude možné lovit, ale byli bychom radši kdyby se hráči snažili interakci se zvířaty testovat i jiným způsobem.“
„Ostatně, na spoustu z nich sice narazíte jen když se budete potloukat po herním světě, ale některá budou vyžadovat jistou dávku taktiky a stopařského umu, pokud je budete chtít najít i ulovit.“
Razzak kde je srovnání ze skyrimem žádné nevydím… když mi ho tu někde ukážeš omluvím se ti
berte to aj z toho hladiska ze to stopovanie tam nebude take ako slubuju robia to najma pre americky trh kde sa amikom nebude chciet lovit su totizto lenivy a hlavne ide o to ze vacsina hier je urobena tak aby sa dali rychlo prejist tak to vidim ja osobne…uvidime co nam pri vydani Ubisoft naserviruje
Když pořád chcete jenom gameplay a jiný novinky vás nezajímají, tak to nejste moc velcí fanoušci AC.
Taky se těšim, jen to očekávání je tady trochu velky. Aby jsme nebyly sklamaní.
pokud se opravdu dočkame stopovani a nasledneho zabiti zvěře tak to je pecka
Ja se už nemůžu dočkat.
Ja nevim proc si pokazde pletete kazdou hru se Skyrimem protoze tam je nejvice bugu.
Čte se to hezky jako vždycky, ale radši bych to viděl na vlastní oči.
toto viem od doby prvých informácií
Neříkali tohle už před vydáním minulého dílu?
To je zase další dokonalá AI. Ve finále se to bude snažit projít skrz zeď a bude se Vám motat pod nohama.
Když jednou chtěli udělat obrovský svět (mapu) , tak je jasné, že postavy musí přemýšlet ve stejně velkém měřítku. To si jaksi měli uvědomit už v lednu
Taky chci gameplay ! ! ! !
Vy pořád gameplay, gameplay… až bude, tak bude…
A CO TEN GAMEPLAY ! ! ! !